טויוטה קורולה שוברת שיאי מכירות בישראל

טויוטה קורולה החדשה סוגרת שנת שיווק ראשונה בישראל עם מכירות הגבוהות ב- 70% מהיעד שהציב היבואן, מה שהפך אותה למכונית הנמכרת ביותר בישראל כיום.

ששי כהן 03 באוג, 2014
טויוטה קורולה 2014

החלום של כל יבואן רכב:
חברת יוניון מוטורס, יבואנית טויוטה, מדווחת היום על הישג מרשים לטויוטה קורולה החדשה ממנה נמכרו כ-16,737 עותקים בסיום שנת השיווק הראשונה של הדגם. בהשקת הדור החדש של הקורולה לפני כשנה, הצהיר רן דנאי, מנכ"ל החברה, שיעד המכירות שנקבע עומד על כ- 10,000 מכוניות לשנת השיווק הראשונה, ולדעתו מדובר בנתון שעלול להיות נמוך ביחס לביקוש הצפוי. כעת מתברר שעם ישראל הסתער על המכונית ומכירות הדגם היו גבוהות ב-70% מהתחזית, מה שהפך אותה למכונית הנמכרת ביותר בישראל בשנה האחרונה וגם למכונית הנמכרת ביותר מדי חודש. מעבר לכך, גם דגמי הקורולה הקודמים היו מבוקשים מאוד, והיו למכונית המשפחתית סדאן הנמכרת ביותר בארץ בשנים 2011-2013.
בשנה החולפת נמכרו בעולם כ- 1.2 מיליון מדגמי הקורולה, ובסה"כ 41 מיליון עותקים מאז החל השיווק של הדור הראשון של הקורולה, מה שהופך אותה למכונית הנמכרת ביותר בעולם.

טויוטה קורולה חזקה גם בליסינג וגם בשוק הפרטי

טויוטה קורולה חזקה גם בליסינג וגם בשוק הפרטי


מאז תחילת 2014 עלו לכבישי ישראל כ-9,360 מדגמי הקורולה. הדגם משווק בארץ בגרסה אחת הכוללת מנוע בנזין 1.6 ליטר ותיבת הילוכים ידנית או אוטומטית לבחירה. יש לציין שמתוך כל הכמות הנ"ל, רק 23 יחידות עלו לכביש מצוידות בתיבת הילוכים ידנית. הקורולה אגב אחראית למחצית ממכירות טויוטה בישראל שהסתכמו מתחילת השנה ב-18,288 יחידות, המקנות לה את המקום השני ברשימת מותגי הרכב הנמכרים ביותר בארץ.
קישור : טויוטה קורולה מבחן דרכים