טויוטה ראב 4 היברידית תציע 20 ק"מ לליטר

טויוטה ראב 4 היברידית נחשפה בתערוכת פרנקפורט. תציע עיצוב מחודש, ביצועים נאים וצריכת דלק של 20.4 ק"מ לליטר בממוצע. בארץ בתחילת 2016.

ששי כהן 19 בספט, 2015
טויוטה ראב 4 היברידית

5 חודשים לאחר שחשפה טויוטה את כוונותיה לשווק את הראב 4 גם בגרסה היברידית, חשפה טויוטה בתערוכת פרנקפורט שנפתחה השבוע את הראב 4 ההיברידית בגרסתה לשוק האירופאי שתגיע גם לארץ. הדגם יוצע בגרסאות הנעה קדמית או כפולה לבחירה, חידוש במשפחת הראב 4 שהוצעה מאז החלה את דרכה בשנת 1994 רק בגרסאות 4X4.



טויוטה ראב 4 ההיברידית זוכה לעיצוב מחודש ( כמו גם לדגמים הרגילים ) הכולל עדכונים לחזית ולחלקה האחורי של המכונית, ויישור קו עם שפת העיצוב הנוכחית של טויוטה. התוצאה לפי התמונות לפחות, נאה ומרשימה ומעט יותר ספורטיבית מהדגם הנוכחי. הדגם יצויד במנוע בנזין 2.5 ליטר ( מחזור אטקינסון ) ומנוע חשמלי המפיקים הספק כולל של 197 כ"ס ויציע ביצועים נאים עם תאוצה ל-100 קמ"ש תוך 8.7 שניות, מהירות מרבית של 180 קמ"ש ותצרוכת דלק של 20.4 ק"מ לליטר בממוצע, לפי נתוני היצרן.

טויוטה ראב 4 היברידית

טויוטה ראב 4 היברידית


לשמחת חובבי איכות הסביבה, נוסיף שפליטת ה- CO2 שלו נמוכה ועומדת על 119 גרם לק"מ בלבד. בדומה לשאר הדגמים ההיברידים של טויוטה, גם במקרה של הראב 4 ניתן יהיה לבחור בתוכנית נהיגה על חשמל בלבד למספר קטן של ק"מ ללא צריכת דלק וללא זיהום אוויר.
במסגרת מתיחת הפנים שנערכה לכלל דגמי הראב-4, מבטיחים בטויוטה תא נוסעים שקט מבעבר עם בידוד מוצלח יותר מרעשי חוץ, וציוד הרכב במערכת הבטיחות – 'Toyota Safety Sense', הכוללת מערכת לשמירה על מרחק הנסיעה, מערכת בלימה אוטומטית, מערכת לשמירה על נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת החלפת אורות אוטומטית, מערכת מצלמות היקפית ומערכת לזיהוי הולכי רגל בדרך. בתוך תא הנוסעים, זוכה לוח השעונים לעדכונים שונים, לרבות אימוץ צג מידע "4.2 בלוח השעונים, לצד צג מגע "7 במרכז קונסולת המכשירים.
טויוטה ראב 4 היברידית

טויוטה ראב 4 היברידית


טויוטה ראב 4 היברידית תושק בישראל ברבעון הראשון של 2016.