טויוטה GT86 שוטינג ברייק : פרארי FF למעמד הביניים?

טויוטה חושפת גרסה משפחתית ושימושית יותר ל-GT86 העונה לשם " 86 שוטינג ברייק ", שלנו מזכירה קצת פרארי FF. בינתיים מדובר בקונספט.

ששי כהן 08 במאי, 2016
טויוטה GT86 שוטינג ברייק

טויוטה הציגה בסוף השבוע באוסטרליה, גרסת שוטינג ברייק למכונית הספורט קופה GT86, המציעה מרכב קצת יותר משפחתי ושימושי. יחד עם זאת, נכון לעכשיו מדובר בדגם קונספט שלא מתוכנן להגיע לייצור, אך בטויוטה מצהירים שתגובות הקהל יקבעו בהמשך אם הדגם יגיע לפס הייצור או לא.
טויוטה GT86 שוטינג ברייק טויוטה GT86 שוטינג ברייק
ה-GT86 Shooting Brake קונספט זוכה למרכב 3 דלתות דמוי האצ'בק המעניק לרכב שימושיות ומרווח פנים משופרים לשיובים מאחור עקב הגבהת הגג, מה שתיאורטית עשוי להציע ספסל אחורי לצמד מבוגרים, להבדיל מהמצב ב-GT86 המוכרת, בו מסוגל הספסל האחורי לאכלס צמד ילדים קטנים וגם זה לא בשיא הנוחות. לצד המרווח המשופר, צומח גם תא המטען של המכונית למשהו יותר שימושי, למרות שנתונים טכניים אין. בכל מקרה, לנו מזכירה השוטינג ברייק של טויוטה במבט מהצד ובמיוחד בצבע האדום של דגם הקונספט מין סוג של פרארי FF לעניים…
פרארי FF - רק לנו הטויוטה שוטינג ברייק נראית כאחות חורגת? פרארי FF – רק לנו הטויוטה שוטינג ברייק נראית כאחות חורגת?
הדגם שעוצב בסדנת העיצוב של טויוטה באוסטרליה ותחת ניהול מחלקת הפיתוח של טויוטה ביפן, הוצג בסוף השבוע באוסטרליה, כאשר את הרכב חשף המהנדס הראשי של דגם ה- GT-86 ביפן, שהצהיר שהשימושיות הטובה יותר של הדגם והאפשרות שלו לשמש אף כרכב משפחתי למשפחות צעירות, עשוי לסייע ברכישת רכב הספורט במקרים בהם כיום נשללת האפשרות ע"י אחד מבני הזוג או שניהם בגרסת הקופה המוכרת.
טויוטה GT86 שוטינג ברייק טויוטה GT86 שוטינג ברייק
בשורה התחתונה: נשמח לראות אותה בגרסת ייצור.