טירוף המשומשות: רכב ה- 0 ק"מ מליסינג שלכם שווה מעתה יותר!

בהמשך לעליות המחירים בשוק המכוניות המשומשות בחודשים האחרונים עקב המחסור, מעדכן לוי יצחק במחירון החדש לינואר 2022 גם את ההפחתה לדגמי 0 ק"מ שמצטמצמת מעתה ל-11% בלבד.

ששי כהן 02 בינו, 2022
רכב 0 ק"מ

הביקוש הגבוה והחריג בשוק המכוניות המשומשות בשנה החולפת, שהוביל לעליה נדירה גם במחירי המכוניות המשומשות, מספק עם תחילת 2022 גם בשורות טובות לבעלים של מכוניות שנרכשו בתנאי "0 ק"מ מליסינג", אשר ייהנו מעתה מהפחתת מחיר נמוכה יותר כאשר ירצו למכור את רכבם.

לפי מחירון לוי יצחק החדש לינואר 2022 שהתפרסם היום, אחוז ההפחתה שנרשם מעתה לרכב שנרכש כיד ראשונה 0 ק"מ מליסינג, מצטמצם מהיום ל-11% במקום 13% עד כה, מה שאומר שלקוחות שמחזיקים כיום ברכב שנרכש בתנאי "0 ק"מ מליסינג", זוכים לעליה אוטומטית של 2% במחיר הרכב, וגם אם רכבם יגנב או יעשה תאונה חלילה שמסתכמת בהשבתת הרכב, יקבלו מחברת הביטוח סכום הגבוה ב-2% ממה שהיו אמורים לקבל עד כה.

המהלך החדש הינו בשורה טובה גם לחברות הליסינג, אשר סובלות בחודשים האחרונים מהיעדר מלאי, צמצום ההנחות שהן מקבלות מיבואני הרכב והתייקרות כוללת של הדגמים, אשר הפכו לפחות אטרקטיביים מבעבר, עם פערי מחיר שלעיתים רבות הצטמצמו מאוד מול מחירוני היבואן ומקשים על סגירת עסקאות.

 

עוד מחדשות רכב