טנדר הובלות הכי פופולארי ב-2022

מחפשים טנדר הובלות נוח שהוא סוס עבודה? אתם חייבים להכיר את הטנדר איסוזו די מקס שאפשר לומר שהוא הפופולארי ביותר לשנת 2022 וזאת בשל התכונות הייחודיות שלו שהופכות אותו לטנדר העבודה המוביל. במאמר הבא תקבלו סקירה מקיפה על כל מה שאתם יכולים לקבל מרכב זה.

מדור שיווקי 23 במאי, 2022
איסוזו D-MAX החדש 2020

עיצוב מרשים מבפנים ומבחוץ

חברת הובלות מקצועית שרוצה גם להיראות כך, חייבת לרכוש רכב הובלה בעל נראות אלגנטית. הדור השלישי של הדי-מקס זוכה לעיצוב מודרני ומוחצן יותר, החל מחזית שגרתית יחסית לדגם הבסיסי, דרך חזית מעוצבת ועמוסת ניקלים בדגמי הביניים, ועד לחזית הכוללת גריל בצבע שחור מבריק בגרסאות הספורט-שטח הבכירות. לצד אלו, רושם הדגם אופציה לפנסי חזית בטכנולוגיית LED ופנסים אחוריים מעוצבים ומשולבי LED.


שפע של תאי אחסון נוחים

כל נהג הובלות שמחפש טנדר להשכרה, וודאי יסתכל על תאי האחסון שיש ברכב המאפשרים נוחות באחסון החפצים האישיים במהלך יום עבודה. באיסוזו די מקס תוכלו להנות משפע של תאי אחסון ומחזיקי כוסות על מנת שתוכלו לסיים כל הובלה עם כוס קפה שעוזרת להמשיך את היום.  הטנדר מוצע בארץ עם 8 רמות גימור לבחירה, כך שתוכלו להתאים אותו באופן מושלם לצרכים שלכם.

סביבת נהג נוחה במיוחד

תא הנוסעים ברכבי איסוזו די מקס מאוד מרווח ומאפשר נסיעה נעימה ולא צפופה. בתוך תא הנוסעים רושם ה-D-MAX החדש קפיצת מדרגה משמעותית מול הדגם היוצא, כאשר סביבת הנהג החדשה משופרת וחדשה לחלוטין ומשלבת חומרים איכותיים, רכים ואיכות גימור והרכבה יוצאי דופן בקטגוריה. כל הדגמים יצוידו במולטימדיה עם מסך מגע "9, תומכת אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי, חיישני אורות וגשם ועוד, כאשר רמת הגימור פרימיום תכלול גם כניסה והנעה ללא מפתח, ריפודי עור, מושב נהג חשמלי, תאורה היקפית LED, קיפול חשמלי למראות ועוד.

עוצמת מנוע חזקה

אחד הדברים החשובים ברכישת טנדר הובלות הוא עוצמת המנוע שלו. המטרה שלכם היא לרכוש סוס עבודה שיישאר אתכם זמן רב. באיסוזו די מקס אתם ללא ספק מקבלים את הנתונים הטובים ביותר. לרכב זה מנוע דיזל טורבו בנפח 1.9 המספק 163 כ"ס ב-3600 סל"ד. זה מנוע עוצמתי וגם חסכוני בצריכת הדלק. שילוב מושלם שכל מוביל מחפש. למנוע תיבת הילוכים אוטומטית עם 6 מהירויות ואופציה להנעה כפולה 4X4. זהו רכב חזק, עוצמתי, עמיד ואמין במיוחד לאורך שנים.

ביצועים מעולים

אפשר לומר כי טנדר איסוזו די מקס הוא רכב ביצועיסט. בסעיף השטח מבטיחים באיסוזו יכולות נהיגת שטח משופרות בזכות אופציה להנעה 4X4, נעילת דיפרנציאל, מערכת עזר לזינוק בעלייה, Hill start assist ,מערכת Hill Descent Control – מניעת הידרדרות בירידות ויכולת לעבור במעברי מים של 80 ס"מ עפ"י נתוני היצרן.

בטיחות ללא פשרות

כשאתם רוכשים טנדר עבודה, אתם חייבים לדאוג לבטיחות הנסיעה בו. איסוזו די מקס הוא הטנדר הראשון שזכה בציון הבטיחות המרבי של חמישה כוכבים במבחן הריסוק האירופאי EURO NCAP ובמבחן הריסוק האוסטרלי ANCAP. הדי-מקס החדש מצוייד במערכת להתראה וזיהוי הולכי רגל (IDAS) בכל רמות הגימור! המערכת תזהה הולכי רגל או רוכבי אופניים ותספק לכם התראה לפני התנגשות גם בלילה. בנוסף תמצאו גם 8 כריות אוויר, בקרת שיוט אדפטיבית הכוללת stop&go, שלדה חזקה במיוחד המיועדת לרכב עבודה ועוד.

רמת יכולת עבודה גבוהה מאוד

כל מוביל עם ניסיון יודע כי רכב עבודה טוב הוא רכב שיש בו קבינה שיכולה להכיל ציוד רב. במקרה של טנדר איסוזו די מקס, אתם מקבלים קבינה כפולה עם הנעה  2*4 או 4*4 לבחירתכם, ארגז קבינה גדול במיוחד עם פתח רחב, דפנות מרובעות ויכולת העמסת משקל של 1100 ק"ג וגרירה של עד 3.5 טון. זהו רכב שזכה במקום הראשון בקטגוריה זו מבין רכבי עבודה רבים. אין ספק שזהו טנדר העבודה הטוב ביותר, האידיאלי וכיום בשנת 2022 הוא גם הפופולארי ביותר.
המאמר באדיבות חברת הובלות באביב: https://www.aviv-moving.co.il

תמונה ראשית: יצרן