טסלה במבצע חדש לרוכשי המודל 3 מהמלאי הזמין בארץ

עקב הצטברות מכוניות מדגם טסלה מודל 3 LR ופרפורמנס הזמינים למסירה מיידית בנמל אשדוד, יוצאת טסלה במבצע חדש לסיום המלאי. לקוחות שכבר פתחו הזמנה וטרם קיבלו את הרכב, לא ייהנו מהמבצע החדש.

ששי כהן 15 ביונ, 2023
טסלה מודל 3

חברת טסלה ממשיכה לשפר את תנאי הרכישה של המודל 3, ויוצאת היום במבצע חדש לעידוד המכירות של דגמי הלונג ריינג' (LR) והפרפורמנס הזמינים במלאי החברה בארץ, שיוצעו עם חבילת טעינה של 10,000 ק"מ בעמדות הסופרצ'רג'ר של החברה, אם יאספו את רכבם עד סוף החודש הנוכחי. יחד עם זאת, לקוחות אשר כבר פתחו הזמנה לדגמים אלו ואמורים לקבל אותם במקביל בחודש הנוכחי, לא ייהנו מההטבה.


תנאי המבצע:

במסגרת המבצע החדש, מעניקה טסלה 10,000 ק"מ חינם של Supercharging, ללקוחות שימשכו את רכבם בין ה-8 ביוני ל-30 ביוני 2023  ממלאי החברה בארץ מדגמי המודל 3 LR ופרפורמנס בלבד. יחד עם זאת, בחברה מדגישים שלא תוכלו ליהנות מהטבה זו וטסלה לא תישא באחריות במקרה שמסירת הרכב, מכל סיבה שהיא, לא  תתבצע לפני ה-30 ביוני 2023. בנוסף, הקילומטרים החינמיים לא יוענקו אם תבטלו הזמנה קיימת ללא הטבה זו ותבצע הזמנה חדשה.

הקילומטרים החינמיים של Supercharging יתווספו לחשבונות הלקוחות ביולי 2023 עם תפוגה של שנתיים מתאריך ההענקה. לא ניתן להעביר את הקילומטרים החינמיים של Supercharging לאדם אחר והם מפסיקים להיות תקפים במקרה של העברת בעלות על הרכב שלך. מבצע זה חל רק על צרכנים. מבצע זה אינו חל על: רכבים משומשים, רכבים שנרכשו על ידי לקוחות עסקיים, רכבים שנרכשו על ידי חברות ליסינג תפעולי וחברות השכרת רכב.