טסלה ישראל חנכה מרכז שירות לקוחות טלפוני

מספר ימים לאחר שחנכה את ניידות השירות "טסלה Service" שמגיעות עד לבית הלקוח, מציעה סוף סוף טסלה גם שירות לקוחות טלפוני, שיהיה באופן מוזר סגור ביום ראשון אך פתוח בשבת…

ששי כהן 08 ביול, 2021
מרכז שירות טסלה

בשורה ללקוחות טסלה שהתלוננו על השירות לאחר המכירה: החברה מודיעה הבוקר על פתיחת מרכז שירות טלפוני המיועד ללקוחות שכבר קיבלו את רכבם, ונועד לסייע בפיתרון בעיות שונות, תפעול הרכב, תמיכה טכנית, ושימוש באפליקציה ובעמדות הטעינה. מעתה מציעה החברה ללקוחות אפשרות להיכנס לעמוד התמיכה שלה באתר האינטרנט של החברה, או ליצור קשר במספר 03-3751760 (שלוחה 2 > אופציה 1).

באופן מצחיק או מוזר (תחליטו אתם), שעות הפעילות של המרכז הטלפוני הן בימים שני – שישי בשעות  9:00-20:00, כאשר ביום ראשון אין פעילות ודווקא ביום שבת תוכלו להשיג אותם בין השעות  10:00-18:00.

קביעת תור למרכז השירות אגב, עדיין נעשית דרך אפליקציית השירות בכל נושא שהוא לא פח וצבע, וניתן לדווח על תקלה דרך אפליקציית Tesla ולקבוע תור למרכז השירות או לשירות הנייד. 

סיוע בדרכים

סיוע בדרכים של Tesla זמין במספר 03-3751760 (שלוחה 1) מסביב לשעון, 365 ימים בשנה. צוות זה מוקדש לתמיכה בדרכים בלבד בנושאי תקלות, תקר, נעילה מחוץ לרכב ועוד. פרטים נוספים.

קביעת תור למרכז השירות

בכל נושא שהוא לא פח וצבע, ניתן לדווח על תקלה דרך אפליקציית Tesla ולקבוע תור למרכז השירות או לשירות הנייד. צפייה בסרטון הדרכה.

שעות פעילות וכתובת.

תיקוני פחחות וצבע

המורשים על ידי Tesla לתיקוני פחחות וצבע הינם שגריר בחולון (השופטים 26).
ניתן לתאם תור במספר 073-2288235. 
פרטים נוספים.