טסלה מודל 3 נחשפה בארה"ב והפכה ללהיט בתוך שעות

טסלה מודל 3 נחשפה ומבטיחה: פחות מ-6 שניות ל100 קמ"ש, טווח נסיעה של 344 ק"מ ומחיר אטרקטיבי בארה"ב של $35,000, שגרם לרבע מיליון אנשים להזמין את הרכב בסופ"ש האחרון!

ששי כהן 03 באפר, 2016
טסלה מודל 3

יצרנית רכבי היוקרה החשמליים האמריקנית טסלה, הנחיתה פצצה לשוק משפחתיות הסדאן בארה"ב ביום שישי האחרון, עת חשפה פרטים ראשונים של טסלה מודל 3, האמורה להביא את חווית המכונית החשמלית הספורטיבית להמונים, עם תג מחיר בסיסי של $35,000 בלבד. במהלך סוף השבוע, נרשמו יותר מרבע מיליון הזמנות לדגם שמכוניות ראשונות שלו ירדו רק לקראת סוף 2017 מפס הייצור במפעל החברה בקליפורניה.

לצד עיצוב סדאן ספורטיבי ומפתה, מציעה טסלה מודל 3 מרכב לחמישה נוסעים והבטחה לשילוב חסר תחרות של מרחב, שימושיות, בטיחות, ביצועים וידידותיות לסביבה. בחברה ממעטים לספק נתונים טכניים, מלבד הצהרה על ציודה של הרכב במנוע חשמלי המספק תאוצה ל-100 קמ"ש בפחות מ-6 שניות, סוללות ליתיום-יון המספקות טווח נסיעה מרבי של 344 ק"מ, הבטחה למערכות בטיחות אוטונומיות מתקדמות וטעינת הסוללות דרך שקע ביתי בתוך כמה שעות. בנוסף, מבטיחים בטסלה ציון ריסוק עתידי שיהיה הגבוה ביותר בקטגוריית משפחתיות הסדאן.טסלה מודל 3 טסלה מודל 3
בטסלה מצהירים שהמודל 3 שיגיע לייצור לקראת סוף 2017, צפוי לענוד תג מחיר מאוד אטרקטיבי בארה"ב שיחל ב- $35,000. לשם כך נערכים בחברה להגדלה עצומה בכושר הייצור, ומבטיחים קצב של חצי מיליון מכוניות בשנה, שלא ברור איך יעשו זאת, בהתחשב שאשתקד מכרה החברה כ-50,000 מכוניות בלבד.טסלה מודל 3 טסלה מודל 3 ביומיים הראשונים לחשיפה ופתיחת פנקס ההזמנות המוקדמות של הדגם, הסתערו בארה"ב על הדגם יותר מכרבע מיליון איש שהפקידו כ- $1,000 מקדמה, במטרה לזכות במכונית היוקרה המתקדמת שעשתה צעד דרמטי לכיוון השוק העממי הרחב בארה"ב. ומתי נראה סוף סוף טסלה גם בישראל? כרגע לצערנו היצרן עדיין לא בחר בנציג הישראלי שיזכה בזיכיון הנכסף, למרות שאנשי עסקים רבים כבר פנו לחברה בבקשות כאלו.