טסלה משיקה עמדת סופרצ'רג'ר ראשונה בישראל וחושפת את מחירי הטעינה.

טסלה משיקה את עמדת הטעינה האולטרה מהירה "סופרצרג'ר" הראשונה בישראל, המבטיחה טעינה עד 120 ק"מ ב-5 דקות בלבד וחושפת את מחירי הטעינה ללקוחות החברה, לצד פרטים נוספים על כניסתה לישראל.

ששי כהן 30 במרץ, 2021
טסלה סופרצ'רג'ר

פחות משבוע לאחר שהחלה טסלה במסירת המכוניות הראשונות בישראל מסוג טסלה מודל 3, מדווחת היום החברה על פתיחת עמדת הסופרצרג'ר המהירה הראשונה בישראל, חושפת את מחירי הטעינה האולטרה מהירה, שתהיה זמינה ללקוחות החברה בלבד ומפרסמת פרטים אודות עמדות נוספות שיוקמו בקרוב ופתיחת חנות טסלה ראשונה בישראל.


עמדת הטעינה הראשונה בישראל נפתחה במרכז עזריאלי בתל אביב וכוללת 6 עמדות סופרצ'רג'ר מהירות במיוחד (מסוג V3), המאפשרות טעינה של עד 120 ק"מ ב-5 דקות בלבד, מה שמספק הארכת טווח משמעותית לרכבי היצרן במינימום זמן. במידה והלקוחות יזינו את יעד הנסיעה שלהם, תשגר עמדת הסופרצ'רג'ר הודעה באפליקיית הטסלה של הנהג כאשר הטעינה מספיקה כבר כדי להמשיך ליעד שלו.

מחיר טעינה הרכב בעמדת הסופרצ'רג'ר בישראל נקבע על 1 שקל לקוט"ש, מחיר הכפול למעשה מעלות טעינת הרכב דרך עמדת הטעינה הביתית (מחיר 1 קוט"ש בשימוש ביתי עומד כיום על 50.66 אגורות כולל מע"מ. יחד עם זאת, חשוב להבין שעדיין מדובר במחיר נמוך משמעותית ממחיר של תדלוק רכב מסורתי המונע ע"י מנוע בנזין או דיזל, ובכל מקרה עבור הלקוחות מדובר בעמדות שאמורות לשמש אותם במקרים חריגים של נסיעות ארוכות ולא על בסיס קבוע. דבר נוסף, חשוב לזכור שגם כל מפעילות עמדות הטעינה הציבוריות גובות מחירים גבוהים יותר מעלות הקוט"ש של חברת החשמל, כי מן הסתם הן צריכות להתפרנס מזה…

כבר בחודש הבא מבטיחים בטסלה פתיחה של עמדות סופרצ'רג'ר גם בחיפה, ובמהלך הרבעון השני של השנה גם בבאר שבע. מאוחר יותר השנה יוקמו גם עמדות טעינה באילת.

ומה לגבי אולם תצוגה? בטסלה מבטיחים פתיחה בקרוב של חנות טסלה בקניון רמת אביב, שם תוכלו להתרשם מהמכוניות, אך הזמנה לרכב תצטרכו להמשיך לעשות ישירות באתר החברה.




עוד מחדשות רכב