במחיר השקה תחרותי: טריומף טייגר ספורט 660 בישראל

טריומף טייגר ספורט מצטרף לקטגוריית האדוונצ׳ר-הספורטיביים הצומחת, עם מנוע טריפל 80 כ"ס, ומבטיח לבצע משימות יום-יומיות, יחד עם רכיבות ספורטיביות ורכיבות תיור ארוכות. מחיר הדגם לתקופת ההשקה תחרותי ונקבע על 64,900 ₪.

ששי כהן 04 ביול, 2022
טריומף טייגר ספורט 660

חברת ׳אלבר-מוטו׳ יבואנית טריומף, הארלי דוידסון ודיאלים לישראל, מודיעה על הגעתו של טריומף טייגר ספורט 660 לישראל. למרות ששמו נגזר ממשפחת האדוונצ׳רים של טריומף – טייגר, מדובר באופנוע כביש רב-משימתי, מותאם למשימות יומיומיות עם יכולות תיור למרחקים ואופי ספורטיבי שיספק הנאה מרובה לרוכב גם בכבישים מפותלים. למעשה מדובר באופנוע שמגדיר מחדש שאת המילה ורסטיליות וזאת בזכות היכולות שלו לעשות מגוון מאוד רחב של דברים במינימום פשרות.


לדברי היבואן, היתרון הגדול של ה-TIGER SPORT 660 בכך שהוא מביא איתו את הכוח, ההתנהגות והאופי המיוחדים של מנוע עם שלושה צילינדרים – תצורת מנוע בה התמחתה טריומף לאורך השנים במגוון אופנועים. כך מצבי הרכיבה של מחשב ניהול המנוע, בשילוב תנוחת הרכיבה הנוחה שמותאמת למגוון רוכבים, הופכת אותו לאופנוע ספורטיבי ודינמי כשצריך – אך מבלי לפגוע מהנוחות ויכולות ההתנהלות שנדרשים ממנו בחיי היום-יום כמו סידורים שונים או רכיבה מנהלתית לעבודה. בזכות הישיבה הגבוהה על האופנוע שמקנה לו את המאפיין ה״אדוונצ׳רי״, הרוכב מקבל זווית ראייה רחבה מעל הרכבים הנוסעים לפניו. זהו יתרון גדול שמקנה ביטחון ושליטה בנעשה במרחב.

הדגם מצויד במנוע טריפל בנפח 660 סמ"ק המפיק 80 כ"ס ב-10,250 סל"ד ומומנט של 6.5 קג"מ ב-6,250 סל"ד. הודות לשלושת הצילינדרים ובשונה ממנועי טווין מקביל למנוע זה יש שפע של מומנט שמתקבל כבר בקשת התחתונה של הסל"ד – למעשה 90% מהמומנט מתקבלים כבר ב-3,000 סל״ד. כל זאת מבלי לגרוע מהיכולת שלו להתמודד גם עם סל"ד גבוהה ומשיכות מצערת ארוכות בהתאם לסגנון הרכיבה. מדובר אגב באותו מנוע מוכר שמשרת גם את דגם ה-TRIDENT 660.

טריומף טייגר ספורט 660

ברשימת המכלולים ניתן למצוא מזלג SHOWA בקוטר 41 מ"מ, בולם אחורי גם הוא מתוצרת SHOWA, עם אפשרות לכוונון עומס קפיץ הידראולי על ידי הממוקמת מתחת למושב. מערכת הבלימה מתוצרת NISSIN כוללת מלפנים צמד דיסקים בקוטר 310 מ"מ אותם אוחזים קליפרים בעלי בוכנה כפולה; ומאחור דיסק בודד בקוטר 255 מ"מ אותו אוחז קליפר חד-בוכנה. בנוסף תמצאו במפרט גם מצערת Ride By Wire עם שני מצבי רכיבה (Road, Rain), בקרת אחיזה אותה ניתן לנטרל, צמד פנסי חזית ייחודיים ותאורת לד היקפית, צמד מאותתים בעלי מנגנון ביטול אוטומטי וצג TFT צבעוני עם תצוגה רחבה וכולל חיבור לאפליקציית 'My Triumph' (בתוספת תשלום) המאפשרת ניווט, חיבור לטלפון הנייד, תפעול ציוד GoPro, ניגון מוזיקה ועוד.

יכולות התיור והרכיבה על הטייגר ספורט 660 למרחקים ארוכים ניתנות לו בזכות מיכל דלק גדול ומעוצב המכיל 17 ליטרים, משקף אווירודינמי מתכוונן מנואלית ואפשרות להוספת מזוודות צד ומזוודה עליונה מרכזית – מקוריות.

מחירו של ה-TIGER SPORT 660 נקבע על ₪78,900, כאשר למשך תקופת ההשקה יימכר בעלות 64,900 ₪ בלבד (לא כולל עסקאות החלפה – טרייד אין).

עוד מדו גלגלי