יבואנית מרצדס נכנסת לשוק היבוא האישי !

יבוא אישי של מרצדס עם אחריות של היבואן הרשמי: חברת כלמוביל נענית לבקשת הלקוחות ותחל ביעוץ וליווי אישי של לקוחות המעוניינים ביבוא אישי של מגוון דגמי מרצדס משומשות, כשירות משלים לשלל פתרונות הקבוצה.

ששי כהן 21 בינו, 2019
מרצדס יבוא אישי

לאחר שנים בהן ניסו להיאבק בתופעת היבוא האישי של דגמי מרצדס, מחשבת כלמוביל היבואנית מסלול מחדש ומצטרפת כשחקן נוסף בשוק היבוא האישי, בו תייעץ החברה ללקוחותיה ותלווה אותם ברכישת מרצדס משומשת בחו"ל והבאתה לארץ, יחד עם אחריות של כלמוביל.


לקוחות החברה אשר התלבטו בשנים האחרונות בין רכישת מרצדס חדשה מהיבואן, לבית יבוא אישי של אחת כזו מחו"ל במחיר מופחת, הופנו בחלק מהמקרים למחלקת הטרייד-אין של החברה, שם הוצעו להם רכבי מבחן ששירתו מספר חודשים בודדים את היבואן, עם ק"מ נמוך במיוחד, במחיר שכלל לרוב הנחה נאה ממחיר הרכב כחדש. למרות שמאות מכוניות נמכרו בשיטה הזו מדי שנה, שוק היבוא האישי המשיך לצמוח ולפגוע במכירות היבואן בארץ.

כעת כלמוביל משנה כיוון ומצטרפת לשלל החברות הפועלות בשוק היבוא האישי, ותציע ייעוץ כולל ולווי מלא לתהליך רכישת מרצדס משומשת בחו"ל (עד שנתיים מיום היצור). בניגוד למרבית החברות הפועלות בשוק, בכלמוביל טוענים שיש ברשותם הסכמים עם מגוון דילרים בחו"ל, מה שיאפשר להם למצוא עבור הלקוחות רכבים טובים במחירים אטרקטיביים, לצד אחריות של היבואן הרשמי. שירות היבוא האישי ייעשה בנפרד על ידי עובדים אשר הוכשרו במיוחד וקיבלו רשיון ייעודי לעסוק בתחום זה.   

לדברי אריאל פינטו, מנכ"ל קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל מרצדס: "הייבוא האישי הינו שירות משלים לכלל פעילות הקבוצה, אשר נועד לתת מענה כולל ללקוחות מרצדס. החלטנו על צעד זה לאור בקשת לקוחות רבים לקבל סיוע בתחום יבוא אישי מקבוצת הרכב המובילה בישראל ענין שיש בו כדי להבטיח אמינות אחריות ושירות ברמות הגבוהות ביותר. השרות החדש נועד לאפשר ללקוחות שלנו לבחור בכל מגוון אופציות הרכישה, חדש, משומש ויבוא אישי תחת קורת גג אחת, להשוות את העלויות השונות באופן מרוכז ואמין ולבחור בדרך הרצויה להם לביצוע הרכישה".