יבואנית MG השיקה את ה-EHS פלאג-אין

בתום שנת שיא במכירות שכללו גם את תואר "המכונית החשמלית הנמכרת בישראל", השיקה הבוקר רשמית יבואנית MG את רכב הפלאג-אין החדש EHS, עימו מבטיחה החברה שהיא "עולה להתקפה" בשוק רכבי הפנאי המשפחתיים, עם מפרט מרשים ותג מחיר מאוד תחרותי בשוק דגמי הפלאג-אין הייבריד.

ששי כהן 07 בפבר, 2021
MG EHS פלאג-אין

צילומים: רונן טופלברג

קבוצת לובינסקי ערכה הבוקר מסיבת עיתונאים (ב-ZOOM) בה סיכמה את פעילות מותג MG בישראל בשנה החולפת, השיקה את הדגם החדש MG EHS פלאג-אין והציגה את תכניותיה ל-2021, עם הבטחה מרכזית להפוך משחקן צדדי בשוק הרכב הישראלי לשחקן מרכזי יותר. את השנה החולפת סיימה MG עם שיא במכירות עם 1,461 מסירות, מהן כ- 688 מדגמי MG ZS EV החשמלית שהקנו לה את התואר "המכונית החשמלית הנמכרת ביותר בישראל 2020".


עולים להתקפה

לדברי דני שביט, מנכ"ל לובינסקי, בשונה מלפני 12 שנה כאשר הניסיון להשיק את מותג MG בישראל נתקל בקשיים בשל היותו מותג סיני, בתהליך שגרר פניה של לובינסקי לבג"ץ כדי שיאשר את יבוא ה-MG-550 לישראל, היום מדובר כבר במותג שמוכיח את עצמו בארץ ומתחרה בטובים שבמותגי הרכב בישראל, וללא רגשי נחיתות מולם עקב מוצאו, ואחת ההוכחות לכך היא המכירות המרשימות של דגם ה-MG ZS EV החשמלי, ממנו נמסרו עד כה כ-860 מכוניות בישראל. לדברי שביט, גם שביעות הרצון הגבוהה של לקוחות דגמי ה-ZS הפכה אותם לשגרירים של המותג בארץ. בנוסף לישראל, החל המותג גם להיכנס בהדרגה לאירופה וכיום הוא משווק כבר במספר מדינות במערב אירופה. גם במדינת האם – סין, מכרה אשתקד קונצרן SAIC (הבעלים של MG) כ-5.6 מיליון רכבים, המהווים בערך 20% מסך מכירות הרכב החדש בסין.

MG EHS פלאג-אין

היצע דגמים חשמלי ל-2021

לאחר שסיימה לאחרונה MG את שיווק דגמי ה-ZS בנזין בארץ, היצע הדגמים שלה כולל כיום את הגרסה ה-100% חשמלית ZS EV, ואת דגם ה-EHS פלאג-אין החדש ששיווקו החל בחודש החולף. ב-MG עדיין רואים את פריסת עמדות הטעינה הציבוריות כחסם מרכזי אצל הלקוחות, בשל הפריסה הדלילה יחסית עדיין בארץ, אך מציינים בחיוב שהמגמה משתפרת עם 240 נקודות טעינה AC שפרוסות כיום בארץ (לעומת 150 לפני שנה) ו-38 נקודות DC מהירות כיום (לעומת 12 בלבד אשתקד). (נקודות טעינה אגב, זה מיקומים ובחלקם יש כמה עמדות טעינה).

MG EHS החדש

ה-MG EHS החדש נכנס לדברי היבואן לאחת הקטגוריות הצומחות ביותר כיום בשוק הישראלי, וזאת בשל היותו גם דגם SUV וגם דגם היברידי פלאג-אין המשלב בין ביצועים נמרצים לחיסכון בדלק, ידידותיות לסביבה ונסיעה מפנקת (רמת גימור גבוהה) על חשמל בלבד לטווח של כמה עשרות ק"מ, וללא חרדת טווח נסיעה, בשל ציודו גם במנוע בנזין.  לכל מי שחושש אגב מבטיחות הדגמים הסינים, ה-EHS מצויד בחבילת בטיחות מקורית מקיפה, וגרסת הבנזין שלו אף זכתה לציון של 5 כוכבים במבחן הריסוק האירופאי (דגם ה-PHEV טרם נבחן בריסוק).

MG EHS פלאג-אין

ה-EHS מצויד ביחידה היברידית פלאג-אין הכוללת מנוע טורבו ומנוע חשמלי המפיקים 258 כ"ס, ומאפשרים ביצועים חמים (6.9 שניות ל-100 קמ"ש) לצד צריכת דלק של 55 ק"מ לליטר בממוצע ואפשרות לנסוע על חשמל לטווח של 52 ק"מ. הדגם משווק עם אחריות ל-5 שנים או 150,000 ק"מ או 8 שנים או 150,000 ק"מ לסוללה ומחירו תחרותי מאוד ביחס לדגמים המתחרים בארץ ועומד על 158,888 שקל. לפרטים מלאים על הדגם לחצו כאן.

לדברי היבואן, מאז שהיבואן פתח את הדגם להזמנות ב-14 בינואר 2021, נרשמו כ-1,000 בקשות לנסיעות מבחן וברשותו כמה מאות לקוחות ששילמו מקדמה (מסרבים לנקוט במספר מדויק יותר). צפי המכירות של היבואן עומד על כמה אלפי יחידות לשנה הקרובה, וה-1,000 לקוחות הראשונים ייהנו מהטבת השקה הכוללת עמדת טעינה ביתית+ התקנה ללקוחות פרטיים בלבד.

עבור קבוצת לובינסקי מדובר כבר בדגם ה-9 החשמלי שמושק בישראל, מה שהופך אותה לאחת היבואניות המובילות בהיצע הדגמים החשמליים בישראל.

 

 

 

 

עוד מחדשות רכב