יבואנית NIU משיקה צמד קטנועים חשמליים עם ביצועים משופרים

יבואנית הקטנועים החשמליים של NIU, משיקה בארץ צמד דגמים חדשים הכוללים מראה מחודש וביצועים משופרים המאפשרים לצאת לרכיבות בטוחות יותר גם מחוץ לעיר, לצד עלויות אחזקה נמוכות. המחיר יחל מ-15,990 שקל.

ששי כהן 27 במרץ, 2022
קטנוע חשמלי NQI GT EVO

קרוב לשנתיים לאחר שהחל שיווק קטנועי NIU החשמליים בישראל, וחצי שנה לאחר שנרכשה UME היבואנית ע"י קבוצת "מאיר" יבואנית וולוו והונדה, מודיעה החברה על התחלת שיווקם של צמד קטנועים חשמליים חדשים, המבטיחים ביצועים משודרגים, עם אופציה לדגם חזק שיאפשר מעתה לצאת מדי פעם גם מהעיר אל הערים הסמוכות.

הדגם הראשון שמתחיל שיווקו הוא ה- NQiGTs, קטנוע חשמלי עם עיצוב מעט ספורטיבי יותר, הכולל גם חישוקי גלגלים גדולים יותר "14 לעומת "12 בגרסה הקודמת, לוח מחוונים חדש הניתן להתאמה אישית ומנוע חזק יותר 3000W המציע מהירות מרבית של 80 קמ"ש לצד טווח נסיעה מקסימלי 70 בשימוש בסוללות 26Ah או 95 ק"מ בשימוש בסוללות 35Ah לפי נתוני היצרן. מחיר הדגם נקבע על 15,990 שקל ו-18,990 שקל לגרסה ארוכת הטווח. הדגם יוצע בשלושה צבעים לבחירה: אפור עכבר, שחור מט, לבן-אדום.

הגרסה השניה ששיווקה מתחיל היא גרסת ה-EVO החזקה יותר הכוללת עיצוב ספורטיבי יותר, עם מנוע 5000W המציע מהירות מרבית עד 100 קמ"ש לצד טווח נסיעה עד 75 ק"מ לפי נתוני היצרן, המאפשרים לרוכבים רכיבה בטוחה גם בכבישים מהירים ומחוץ לעיר. מחיר הדגם נקבע על 19,990 שקלים. 

צמד הקטנועים כוללים 2 סוללות נשלפות חזקות מדור 4 לצד טכנולוגיה מתקדמת הכוללת G5 מובנה, אפליקציה חכמה הכוללת איתור מיקום, מערכת התראות מפני גניבה, דיאגנוסטיקה וטיפול בתקלות OTA והנעה ללא מפתח באמצעות BT, לצד לוח שעונים דיגיטלי עם 3 מצבי תצוגה לבחירה אישית. בדומה למקובל בקטגוריית הקטנועים החשמליים, גם כאן מדובר בביטוח חובה הזול יותר ב-33% ועלויות אחזקה נמוכות משמעותית מול דגמי 125 סמ"ק מקבילים.

 

עוד מדו גלגלי