יגואר E-Pace מתעדכן במתיחת פנים ל-2021

יגואר E-PACE למתיחת פנים של אמצע החיים הכוללת גרסת כניסה חדשה המצוידת במנוע טורבו 1.5 ליטר, ומצד שני גרסת פלאג-אין הייבריד 309 כ"ס חזקה וחסכונית, לצד שלל עדכונים בתא הנוסעים. מתי בישראל?

ששי כהן 28 באוק, 2020
יגואר E-Pace החדש 2021

קצת יותר מ-3 שנים לאחר שנחשף יגואר E-Pace, רכב הפנאי הקומפקטי של היצרן המתחרה בדגמים כמו אאודי Q3 ומרצדס GLA, חושפת יגואר מתיחת פנים מקיפה לדגם, העשויה לסייע לו בהתמודדות מול המתחרות החדשות בקטגוריה.



במסגרת מתיחת הפנים, זוכה דגם לעדכוני עיצוב חיצוניים הכוללים יחידות תאורה חדשות מלפנים ומאחור, ועדכון לחזית הרכב עם פגוש וגריל שעוצבו מחדש. באופן נדיר יחסית במתיחות פנים, זוכה הדגם לפלטפורמה חדשה המציעה תמיכה גם בדגמים חשמליים, מה שסולל לו את הדרך לתוספת של גרסת פלאג-אין היברידית חזקה וחסכונית במיוחד, הכוללת מנוע טורבו צנוע בנפח 1.5 ליטר 3 צילינדרים, אשר יחד עם מנוע חשמלי מפיקים הספק משולב של 309 כ"ס ומאפשרים טווח נסיעה חשמלי של 55 ק"מ, לצד תאוצה ל-100 קמ"ש ב-6.5 שניות וצריכת דלק ממוצעת של 50 ק"מ לליטר בממוצע, עבור אלו שלא עושים ק"מ יומי גבוה. זמן הטעינה דרך עמדת טעינה ביתית עומד על קרוב לשעה וחצי, ובטעינה מהירה ניתן להגיע ל-80% סוללה בחצי שעה.

יגואר E-Pace החדש 2021

לצידה של גרסת הפלאג-אין (PHEV), תוצע ה-E-Pace גם בגרסת כניסה צנועה יותר המצוידת במנוע טורבו בנזין 1.5 ליטר (3 צילינדרים) המפיק 160 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית 8 הילוכים והנעה קדמית. מעליו יוצע מנוע בנזין 2.0 ליטר שיוצע בשני הספקים: 200/249 כ"ס המשודך לתיבת הילוכים אוט' 9 הילוכים והנעה כפולה. עבור חובבי הכח יותר, תוצע גרסת 2.0 ליטר MHEV (עם יחידה מיקרו היברידית) המציעה הספק של 300 כ"ס והנעה כפולה. דגמי ה-4X4 יצוידו בנוסף בבורר מצבי שטח חדשני המתאים את עצמו בהתאם לתנאי השטח על ידי ניטור תנאי השטח בעל עשירית שניה ותגובה תוך חצי שניה.

יגואר E-Pace החדש 2021

בתוך תא הנוסעים זוכה הדגם לעיצוב מחודש ויוקרתי יותר, הכולל לוח שעונים דיגיטלי חדש "12.3, מולטימדיה חדשה עם מסך "11.4, עיצוב מחודש לקונסולת המכשירים המרכזית, ידית הילוכים והגה בעיצוב חדש ועוד. לראשונה תוצע במכונית גם האפשרות לקבל עדכוני תוכנה ישירות מהיצרן והתקנה אוטומטית מרחוק ללא צורך בהגעה למוסך.

מחברת המזרח יבואנית יגואר בישראל, נמסר ששיווק יגואר E-Pace החדש יחל בחודש מרץ 2021.