יגואר E-Pace נחשף בפרטים ראשונים

יגואר מרחיבה את משפחת ה-SUV ל-3 עם חשיפתו הלילה של ה-E-Pace, קרוסאובר קומפקטי חדש, שעשוי לתרום רבות לזינוק במכירות מותג היוקרה. בישראל בשנה הבאה.

ששי כהן 21 ביונ, 2017
יגואר E-Pace

יגואר חשפה הלילה טיזרים ראשונים של ה-SUV הקומפקטי החדש שלה, שעונה לשם E-PACE. עם הדגם החדש תציע כבר ב-2018 יגואר כ- 3 רכבי פנאי-שטח, הכוללים את ה- F-PACE שהושק אשתקד, ה- i-PACE החשמלי שיגיע לשוק במחצית 2018 והדגם החדש שצפוי להיות דגם הכניסה לעולם רכבי ה-SUV של יגואר.




ה-E-PACE החדש זוכה לעיצוב של SUV שרירי וספורטיבי, ויציע לצד מידות קומפקטיות שילוב של רכב פנאי כפול הנעה עם ביצועים של מכונית ספורט. היצע המנועים יכלול  את מגוון המנועים החדשים מסדרת INGENIUM  -בנזין ודיזל, כאשר גרסת הבסיס תצויד במנוע טורבו 2.0 ליטר 200 כ"ס. לעת עתה, החברה לא מספקת פרטים נוספים אודות הדגם, ונצטרך להמתין עד לחשיפתו הרשמית שתיערך ב-13 ביולי. 
משפחת ה- SUV של יגואר משפחת ה- SUV של יגואר
בשל הביקוש הגובר לרכבי פנאי יוקרתיים בכל העולם, ביגואר בונים רבות על הדגם החדש כמנוע צמיחה מרכזי של המותג, ומציינים שה-F-PACE, ה- SUV הראשון של המותג שהושק אשתקד, היה הדגם העיקרי שתרם לצמיחה של 83% במכירות החברה בעולם אשתקד. גם השנה, צמחו מכירות יגואר בעולם ובחודשים ינואר-מאי 2017 עלו ב – 65% והסתכמו עד כה ב- 79,895 מכוניות.