יגואר F-Pace נחתה בישראל: החל מ- 389,000 שקל

"מכונית הספורט SUV האולטימטיבית בעולם", כך מגדיר היבואן את יגואר F PACE החדשה שהושקה היום בישראל ועתידה להיות מנוע הצמיחה המרכזי של יגואר בישראל.

ששי כהן 12 ביול, 2016
יגואר F PACE בישראל

חברת מאיר יבואנית יגואר, השיקה הערב בת"א את יגואר F PACE החדשה, עימה תתחרה החברה בשוק רכבי הפנאי-שטח היוקרתיים הצומח. בחברה מעריכים שהדגם יהפוך לרכב הנמכר ביותר של יגואר בארץ, ויהווה את מנוע הצמיחה המרכזי של יגואר בשנים הקרובות, עם צפי מסירות של 100 יחידות בשנה הקרובה.




מותג יגואר שזכה אשתקד בעולם לשנת שיא במכירות עם 94,449 רכבים שנמכרו ברחבי העולם, מציג מתחילת השנה גידול מרשים של 53% במכירות ונראה שהמותג שסבל מקשיים בשנים האחרונות עלה על המסלול הנכון הודות לשלל דגמים חדשים שהוצגו. גם בישראל רשם המותג אשתקד זינוק של 25.4% במכירות, כאשר במחצית הראשונה של השנה מציג המותג זינוק חד במכירות עם 83 מסירות וגידול של 150% במסירות.
יגואר F PACE יגואר F PACE
יגואר F PACE החדשה שהושקה הערב בישראל, הינה למעשה רכב הפנאי-שטח הראשון בתולדות יגואר, המבטיח לצד מרכב ה- SUV הגדול והמרשים למראה, גם לשמור על יסודות יגואר בתחום הביצועים והפאר. לצד מרכב אלומיניום ( 70% ) קל וחזק והנעה כפולה כסטנדרט בדגמים המשווקים בארץ, מצויד הדגם בבסיס גלגלים מרשים של 287 ס"מ, האמור להיצע את אחד מתאי הנוסעים המרווחים ביותר בסגמנט, לצד שימושיות טובה עם תא מטען ענק בנפח 650 ליטר לפני קיפול המושבים.
כניסה לתא הנוסעים, חושפת את אותה סביבת נהג המוכרת מיגואר XE החולקת איתה את אותה פלטפורמה, ומציעה סביבת נהג ונוסעים איכותית ועשירה, שללא ספק תפתה את הלקוחות. בין השאר תמצאו כאן מסך מולטימדיה ראשי "10.2 המשרת מספר מערכות ברכב, תצוגה עילית ולוח מחוונים דיגיטלי ווירטואלי "12.3 המאפשר הצגת גם מערכת הניווט בטכנולוגיית תלת מימד. לצד שפע אבזור תקני, תוכלו למצוא ב- F PACE גם שלל מערכות בטיחות מתקדמות לרבות מערכת בלימה אוטונומית, מערכת לדמירה על סטיה מנתיב, מערכת זיהוי תמרורים, מערכת לניטור ערנות הנהג ועוד. כחלק מהרצון לשמור על יכולות שטח מעבר לג'יפון ממוצע, מצוידת המכונית במערכת משודרגת של מערכת ה- Terrain Response של החברה האחות לנד רובר, המזהה את סוג השטח עליו נוסע הרכב ומשפרת בהתאם את האחיזה.
יגואר F PACE יגואר F PACE
להשאיר את המפתח ברכב ולצאת לים…
ה- F PACE החדש גם עורך הופעת בכורה עולמית ל- Activity Key של יגואר. זהו צמיד חזין מים וזעזועים עם משדר-מקלט מובנה, התומך בסגנון חיים פעיל, ומאפשר בגיחה לים לדוגמה, להשאיר בבטחה את מפתחות הרכב בתוך המכונית, וענידת הצמיד ונעילת הרכב דרכו, המנטרלת את כל מחזיקי המפתחות שנשארים ברכב.
בשלב הראשון ישווק יגואר F PACE בישראל עם מנועי דיזל 2.0 ליטר 180 כ"ס ומנוע 3.0 ליטר 300 כ"ס המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית עם 8 הילוכים המציעים תאוצה ל-100 קמ"ש ב- 8.7 שניות ו-6.2 שניות בהתאמה, לצד תצרוכת דלק של 18.86 ק"מ לליטר בממוצע בדגם ה- 2.0 ליטר ו- 16.66 ק"מ לליטר בממוצע בדגם ה- 3.0 ליטר. ביגואר מבטיחים חווית נהיגה ספורטיבית לצד נוחות מושלמת.
מחירי יגואר F PACE נקבעו על 389 אלף שקל לדגם ה- 2.0 ליטר הבסיסי, 435 אלף שקל לדגם המאובזר Prestige Plus ועד 525 אלף שקל לדגם ה-3.0 ליטר החזק.