יד ראשונה 0 ק"מ מפרטי !

יד ראשונה 0 ק"מ מליסינג מרתיע אתכם במכירה העתידית? הכירו את הטריק החדש של חברות הליסינג : יד ראשונה 0 ק"מ מבעלות פרטית עם אותה ההנחה, אך עם מחיר עתידי כמשומשת גבוה יותר.

ששי כהן 14 בינו, 2014

המונחים " יד ראשונה 0 ק"מ " ו- " יד ראשונה 0 ק"מ מליסינג " כבר מוכרים מספר שנים בשוק הרכב החדש וכוללים כידוע את האפשרות לרכוש רכב חדש מחברות הליסינג, שמעולם לא נעשה בו באמת שימוש ע"י חברת הליסינג, עם 0 ק"מ על השעון ובמחיר הנמוך בכמה אלפי שקלים במכוניות המיני ועד כמה עשרות אלפי שקלים במשפחתיות, ממחיר המחירון הרשמי באולמות התצוגה של היבואנים. במצב הזה, נהנים היבואנים מערוצי שיווק נוספים של רכביהם מבלי לפגוע במכירות באולמות התצוגה, חברות הליסינג גוזרות קופון מעצם רכישת הרכבים במחיר נמוך יותר מהיבואן, וגם הלקוח הפרטי זוכה לאותו הרכב בדיוק, עם הנחה לא מבוטלת בעלות. הבעיה העיקרית של רוכש הרכב נותרה החשש העתידי של מכירת הרכב הכולל רישום של בעלות ראשונה של חברת ליסינג ברישיון הרכב הגורם להפחתת מחיר של 10% או יותר לפי מחירוני הרכב.
הנסיונות הנואשים (?) של משרד התחבורה לפתוח את השוק הריכוזי לתחרות, כללו בשנה האחרונה נסיונות לאפשר לחברות הליסינג למכור את כלי הרכב הנ"ל ישירות ללקוחות כרכב חדש וללא הרישום המיותר של בעלות הליסינג הראשונה ברישיון הרכב, נתקל עד כה בהתנגדויות שונות, כשבראשם יבואני הרכב החוששים מזליגת הלקוחות המשלמים מחיר מחירון מלא באולמות התצוגה לחברות הליסינג אשר יהפכו במידה מסוימת למתחרות של היבואן על כיסו של הלקוח הפרטי והריווחי.
הראש היהודי ממציא לנו פטנטים
והנה הטריק השיווקי החדש: לקוחות רבים אשר פונים לאחרונה לחברות הליסינג ומתעניינים ברכב חדש " יד ראשונה 0 ק"מ ", זוכים להצעה מפתיעה בה מבטיחות מספר חברות ליסינג רישום בעלות ראשונה פרטית ברישיון הרכב במקום ליסינג, המעניק באופן תאורטי מחיר מחירון עתידי גבוה יותר במכירת הרכב. כך בבדיקה של wheel , קיבלנו הצעות כאלו בחברות : " אלבר " , " אוויס " ו- " קל אוטו " המשווקות רכבים חדשים בשיטה החדשה, ולהערכתנו, רוב מגרשי הרכב כבר נוקטים בשיטה החדשה. בקיצור, " יד ראשונה 0 ק"מ " הפך להיות יותר משתלם מתמיד ונראה ששנת 2014 רק תחזק את שיטת הרכישה הנ"ל בצורה משמעותית עקב התחרות העזה המתחוללת כעת בשוק הרכב החדש.