יונדאי איוניק 6 נתפסה לראשונה עם הסוואה פחות כבדה

יונדאי איוניק 6 החשמלית, נתפסה על מובילית עם הסוואה הרבה פחות כבדה, המרמזת על העיצוב האמיתי של הרכב, שיהיה מן הסתם הרבה פחות דרמטי מגרסת הקונספט שהוצגה עד כה. תגיע לארץ לקראת סוף השנה.

ששי כהן 17 בינו, 2022
יונדאי איוניק 6

צילומים מתוך אתר : Drive.com

קצת יותר מחצי שנה לאחר שנתבשרנו על מכונית טהורה חשמלית שניה ליונדאי, שתצטרף לאיוניק 5 המצליחה בארץ ובעולם, נתפסה האיוניק 6 החדשה על מובילית לאחר שסיימה נסיעות מבחן, ולמרבה ההפתעה עם הסוואה הכי פחות כבדה ממה שפגשנו עד כה ברשת.

אז בניגוד לדגם הקונספט שחשף עד כה היצרן ומציג עיצוב דרמטי, ספורטיבי ומפתה במיוחד המזכיר מכוניות על חשמליות, גרסת הייצור כצפוי תענוד לבוש הרבה יותר שגרתי, עם מרכב סדאן אווירודינמי במיוחד, ועיצוב המזכיר יותר מכונית מנהלים ספורטיבית, עם חישוקי גלגלים שגרתיים יותר המכוונים גם ליעילות אנרגטית, מרכב בסגנון דמוי קופה 5 דלתות עם ידיות פתיחת דלתות נשלפות, אך עדיין עם מאפיינים ספורטיביים וספוילר מאסיבי על החלון האחורי.

יונדאי איוניק 6

לפי שמועות שרצות ברשת, ייתכן והאיוניק 6 תחליף גם את הסונטה כמכונית המנהלים העיקרית של המותג, אך זה לא יקרה ככל הנראה בשנתיים הקרובות, ובוודאי עד שלא יהיה אפשרות לייצור המוני של הדגם.

מחברת כלמוביל נמסר כי האיוניק 6 צפויה להגיע לארץ כבר ברבעון האחרון של השנה. פרטים טכניים ועיצוב הרכב ללא הסוואה ייחשפו בתקופה הקרובה.

יונדאי איוניק 6 קונספט

יונדאי איוניק 6 קונספט