יונדאי אינסטר נחשפת בפרטים ראשונים: חשמלית ב-25,000 יורו?

יונדאי חושפת טיזר ראשון אודות הג'יפון החשמלי החדש והקטן בהיצע דגמי היצרן, עם הבטחה לטווח נסיעה עד 355 ק"מ ובטיחות ושימושיות של רכבים גדולים יותר. הדגם ייחשף רשמית בסוף החודש וצפוי להצטרף לקטגוריית החשמליות הזולות שמתפתחת במהירות.

ששי כהן 11 ביונ, 2024
יונדאי אינסטר

יונדאי חושפת היום פרטים ראשונים על האינסטר, רכב הפנאי הקטן, חשמלי והחדש של היצרן, אשר עתיד להצטרף לקטגוריית החשמליות הקטנות והזולות הכוללת כעת את דאצ'יה ספרינג, סיטרואן eC3 החדשה ואחרות אשר מבטיחות רכב חשמלי נגיש במחירים שנעים סביב ה-100 אלף שקל (במחירי אירופה).

יונדאי אינסטר (Inster) הוא למעשה הגרסה החשמלית של רכב הפנאי הקטן מקטגוריית ה-A יונדאי קספר אשר משווק בקוריאה בלבד מאז 2021, אך לפי הטיזרים שפורסמו נראה שהוא יציע עיצוב די שונה, עם אימוץ שפת העיצוב הנוכחית של יונדאי לדגמים חשמליים הכוללת את מוטיב הפיקסלים שמלווה את הרכב מבחוץ ובתא הנוסעים.

יונדאי אינסטר

לפי הטיזרים הבודדים שמפרסם היצרן, ניתן להניח שהדגם יציע ממדים חיצוניים המקבילים לסוזוקי איגניס, טויוטה אייגו X וכנראה גם ליונדאי וניו, אך בחברה מבטיחים תא נוסעים מרווח ושימושי מהמקובל. מבחוץ ניתן להבחין ברכב קומפקטי וגבוה יחסית, הכולל תאורת LED מלאה ומראה קשוח יחסית. בחברה לא מספקים לעת עתה נתונים טכניים אודות הרכב, למעט הבטחה לטווח נסיעה נאה של עד 355 ק"מ, וסביר להניח שכצפוי מרכב חשמלי, גם הביצועים יהיו נאים מהמקובל בקטגוריה.

הדגם החדש ייחשף רשמית בתערוכת הרכב של בוסאן בקוריאה בסוף החודש וצפוי להגיע לשווקים ראשונים באירופה כבר לקראת סוף השנה וככל הנראה זמן קצר לאחר מכן גם לארץ. בהנחה שמחירו הצפוי יהיה גם אטרקטיבי בארץ והיבואן לא ייתקל בבעיות מלאי, סביר להניח שליונדאי צפוי להיט מכירות נוסף בדרך.

עוד מחדשות רכב