יונדאי אקסנט החדשה 2011

יונדאי חושפת את האקסנט החדשה בתערוכת בייג'ין . לצד שילדה חדשה ועיצוב מודרני, מבטיחים שתהיה יותר חסכונית וידידותית לסביבה. יונדאי חושפת בתערוכת בייג'ין בבכורה עולמית את האקסנט החדשה.  הדגם החדש אשר משווק במזרח תחת השם : VERNA , ייוצר וישווק תחילה בשוק הסיני החשוב מאוד לחברה ורק לאחר מכן יגיע לשווקים נוספים בעולם , כנראה…

ששי כהן 23 באפר, 2010

יונדאי חושפת את האקסנט החדשה בתערוכת בייג'ין . לצד שילדה חדשה ועיצוב מודרני, מבטיחים שתהיה יותר חסכונית וידידותית לסביבה.

יונדאי חושפת בתערוכת בייג'ין בבכורה עולמית את האקסנט החדשה.  הדגם החדש אשר משווק במזרח תחת השם : VERNA , ייוצר וישווק תחילה בשוק הסיני החשוב מאוד לחברה ורק לאחר מכן יגיע לשווקים נוספים בעולם , כנראה עם שינויים קלים בלבד בעיצוב.
לדברי יונדאי , הדגם החדש תוכנן עפ"י דרישות השוק הסיני אשר צומח במהירות והעיצוב יחד עם המפרט נועדו לקלוע לטעמו של הלקוח הסיני הממוצע אשר דורש מכונית משפחתית קומפקטית. בשנה האחרונה זינקו המכירות של יונדאי בסין ב 94% והחברה מציינת שיותר מ 2 מיליון מכוניות נמכרו בסין מאז שנכנסה לשוק בשנת 2002. זאת גם הסיבה שהחברה אשר ממעטת לחשוף מכוניות חשובות בבכורה עולמית מחוץ לקוריאה , בחרה לחשוף את האקסנט החדשה בסין , כאות ההערכה לשוק הסיני המתפתח.

יונדאי אקסנט החדשה 2011

יונדאי אקסנט החדשה 2011

בדגם החדש, זונחת יונדאי את המראה הקיים של המכונית ומציעה עיצוב חדש עגלגל ומודרני אשר מזכיר מכוניות קופה 4 דלתות . התוצאה על כל פנים לפי התמונות נאה ונראה שתהיה חביבה לא רק על הסינים. גם עיצוב הפנים משתדרג ונראה כי איכות החומרים וההרכבה עלתה כיתה .
מידות הרכב 4.34 מטר אורך, 1.7 מטר רוחב ו 1.46 מטר גובה . בסיס הגלגלים צמח מעט ועומד מעתה על 257 ס"מ האמורים לתרום לתא נוסעים מרווח יותר. נפח תא המטען  454 ליטר.
בדגם החדש מבטיחים שהאקסנט תהיה אחת החסכוניות בדלק בקטגוריה, לא מעט בזכות תכנון אוירודינמי מתקדם.  המכונית תצוייד בדומה לדגם הנוכחי עם מנועי בנזין בנפח 1.4 ליטר ו 1.6 ליטר חדשים אשר צפויים להיות יעילים וחסכוניים יותר. תיבות ההילוכים שבהיצע נותרו ידנית או אוטומטית 4 הילוכים בלבד.
יונדאי אקסנט החדשה נחשפת רשמית החל מהיום בתערוכת בייג'ין . המכונית תיוצר תחילה בסין החל מיולי 2010 ותגיע בהמשך לשווקים נוספים בעולם . ככל הנראה תשווק בישראל החל מ 2011.

יונדאי אקסנט החדשה 2011

יונדאי אקסנט החדשה 2011

 

עוד מחדשות רכב