יונדאי טוסון החדש 2018 נחשף בתערוכת ניו-יורק

יונדאי טוסון זוכה למתיחת פנים מקיפה, הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן, תא נוסעים חדש ושלל מערכות בטיחות מתקדמות שמצטרפות לראשונה לדגם.

ששי כהן 29 במרץ, 2018
יונדאי טוסון החדש 2018

3 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של יונדאי טוסון, רכב הפנאי המצליח של יונדאי, חשפה החברה בארה"ב מתיחת פנים מקיפה לדגם, המטפלת בנקודות התורפה העיקריות של הדור הנוכחי, הנוגעות בעיקר לעיצוב תא הנוסעים והיעדר מערכות בטיחות מתקדמות.



הטוסון החדש שומר על העיצוב החיצוני הנאה של הדגם, אך מתעדכן עם חזית מחודשת הכוללת אופציה ליחידות תאורה חדשות בטכנולוגיית LED, פגוש וגריל מחודשים, חישוקי גלגלים בעיצוב חדש ועדכון מאחור ליחידות התאורה ולפגוש. בתוך תא הנוסעים רושם הטוסון החדש עיצוב חדש לדשבורד, המטפל בנקודת התורפה של הדגם העיקרי שכלל תא נוסעים מעט פשוט ולא ממש מעוצב. הדגם החדש מציג קפיצת דרך משמעותית בעיצוב סביבת הנהג, עם החלפה של כל החלק העליון של הדשבורד לאחד חדש ומעוצב יותר, לצד שדרוג איכות החומרים והחלפת המולטימדיה בחדשה עם מסך מגע "צף".

יונדאי טוסון החדש 2018


הדגם המחודש גם מציג שדרוג משמעותי בכל הנוגע לבטיחות, עם שדרוג הרכב לראשונה בשלל מערכות בטיחות מתקדמות, לרבות: התרעת שמירת מרחק ובלימה אוטונומית,  בקרת סטייה מנתיב אקטיבית, החלפת אורות אוטומטית, אופציה למצלמות היקפיות, מערכת התרעת ערנות הנהג ועוד.

יונדאי טוסון החדש 2018


בצד הטכני, לא צפוי שינוי משמעותית בהיצע המנועים הרלוונטי לישראל, כאשר הדגם ימשיך להיות מוצע בארץ עם מנוע הבנזין 2.0 ליטר 155 כ"ס ותיבה אוטומטית 6 הילוכים וכן עם מנוע הטורבו 1.6 ליטר 177 כ"ס המשודך לתיבה אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים. דגם ה-1.6 ליטר, ככל הנראה לא ישרוד את מתיחת הפנים כשתגיע לארץ.
יונדאי טוסון החדש 2018 מוצג בימים אלה בתערוכת הרכב של ניו-יורק ולדברי יבואנית יונדאי, יגיע לארץ לקראת סוף השנה.
מעוניינים ביונדאי טוסון 0 ק"מ מודל 2018 מ-130,900 שקל לדגם 2.0 ליטר? התקשרו עכשיו ל-052-455-9999 (מודעה)