יונדאי i10 החדשה 2020 בישראל – החל מ-69,900 שקל

יונדאי i10 החדשה זוכה לעיצוב חדש ומפתה, אבזור משודרג וחבילת בטיחות מקורית שמוצעת לראשונה בדגם, אך גם עם גיר רובוטי חד מצמדי שאמנם מסייע לצריכת דלק טובה משמעותית ונחשב לפופולרי במיוחד באירופה, אבל לא בטוח שיתקבל באהבה בארץ.

ששי כהן 16 בפבר, 2020
יונדאי i10 החדשה 2020

חברת כלמוביל ערכה הבוקר מסיבת עיתונאים, בה השיקה את יונדאי i10 החדשה, דור שלישי למכונית המיני הפופולרית של היצרן בישראל, המחליף את הדור השני ששווק כאן ב-6 שנים האחרונות. מדובר בהשקה ראשונה של יונדאי ל-2020, לאחר שסיכמה את שנת 2019 בשיא מכירות של כל הזמנים עם 40,289 מכוניות חדשות שנמסרו אשתקד. ה-i10 החדשה שמצטרפת היום לשוק, תוצע תחת הסלוגן "Go Big" ואמורה להמשיך את הצלחת הדגם ממנו נמכרו בארץ 53,643 רכבים ב-2 הדורות הראשונים של הדגם.


ה-i10 החדשה זוכה לעיצוב חיצוני חדש, המהווה התפתחות של קווי העיצוב המוכרים של הדור הנוכחי, ומציגה מידות מעט גדולות יותר עם תוספת של 2 ס"מ לרוחב וחצי ס"מ לאורך המכונית, לצד גובה שדווקא מצטמצם ב-2 ס"מ לטובת התנהגות כביש וצריכת דלק טובים יותר. בסיס הגלגלים צומח אף הוא ב-4 ס"מ, מה שמבטיח תא נוסעים מרווח יותר לצד נפח תא מטען שנותר זהה ועומד על 252 ליטר. בנוסף יוצע הדגם החדש עם לא פחות מ-22 שילובי צבעים (מרכב+גג), האמורים להציע עיצוב אישי יותר ללקוחות.

יונדאי i10 החדשה 2020

בתוך תא הנוסעים זוכה הדגם לעיצוב חדש לחלוטין, המהווה קפיצת מדרגה לעומת הדור היוצא, עם עיצוב מודרני יותר ומראה צעיר יותר. אבזור הרכב יכלול כסטנדרט: מולטימדיה מקורית עם מסך "8, הכוללת גם תמיכה באפל קארפליי ואנדרואיד אוטו, חלונות אחוריים מושחרים, גלגל הגה וידית הילוכים מעור, תאורת קדמית ליום, חיישן אורות ואבזור חשמלי מקובל מלא. רמת הגימור הבאה : PRIME – כוללת בנוסף: חישוקי גלגלים קלים "15, הגרסה הבכירה יותר ה- Supreme כוללת גם תאורת יום LED, גוון שחור או אדום בגג הרכב לבחירה, בקרת אקלים דיגיטלית, תאורת עזר בפניה, תאורה קדמית B-Function, תאורת ערפל קדמית, איתות על מראות הצד וחישוקי סגסוגת 16 אינץ'.

בסעיף הבטיחות, רושם הדגם שדרוג משמעותי עם החלפת המובילאיי בחבילת בטיחות מקורית מתקדמת, הכוללת התראת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, התראת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה, החלפת אורות אוטומטית והתראת ערנות הנהג, הנחשבים לחבילת הבטיחות המתקדמת המקיפה בסגמנט.

יונדאי i10 החדשה 2020

את החדשה העיקרית בדגם החדש תמצאו מתחת למכסה המנוע, שם מצויד הדגם במנוע בנזין חדש, שלמרות נפח והספק דומים ( 1.2 ליטר 84 כ"ס), מדובר במנוע שתוכנן מחדש וכולל הזרקת דלק כפולה ומערכת תזמון אלקטרוני מתקדמת המבטיחים שיפור משמעותי בצריכת הדלק לצד ביצועים טובים יותר לדברי היצרן (15.8 שניות ל-100 קמ"ש…). יחד עם זאת, המנוע משודך מעתה לתיבת הילוכים רובוטית חד מצמדית, מהסוג שאינו התקבל בארץ עד כה בזרועות פתוחות, ובכך מאבד את אחד היתרונות המובהקים של הרכב בשוק מכוניות המיני, בו כל הדגמים שמוצעים בתיבת ההילוכים הנ"ל, מתקשים להימכר במספרים גדולים. ביונדאי מבטיחים גיר בעל תפעול חלק שאינו מהווה לטענתם התפשרות מול הגיר האוטומטי הפלנטרי של הדגם היוצא, ומדגישים שיתרונות הגיר בסעיפי הביצועים וצריכת הדלק ברורים. התוצאה לפי נתוני היצרן, שיפור של 24% בצריכת הדלק בתחום העירוני עם 16.7 ק"מ לליטר ושיפור של 8.5% בצריכת הדלק בנסיעה בין עירונית עם הצהרת יצרן של 23.2 ק"מ לליטר. במקביל, תוצע המכונית גם עם גיר ידני ותציע ביצועים נמרצים יותר עם 12.6 שניות ל-100 קמ"ש.

יונדאי i10 החדשה 2020

מחיר יונדאי i10 החדשה 2020 יחל מ-69,900 שקל לדגם הידני, 79,900 שקל לדגם האינספייר האוטומטי הבסיסי, 83,900 לדגם הפריים ו-83,990 לדגם הסופרים הבכיר. צפי המכירות של הדגם עד סוף השנה עומד על 7,000 מכוניות, בשל הגעתן של המכוניות לארץ רק בסוף הרבעון הראשון.




עוד מחדשות רכב