יונדאי i10 החדשה 2020 תיחשף בחודש הבא

יונדאי i10, מכוני המיני הפופולרית של יונדאי בישראל, נחשפת באיור ראשון, לקראת חשיפתה הרשמית בחודש הבא, עם הבטחה למראה דינמי וספורטיבי יותר, חבילת בטיחות מתקדמת ועוד.

ששי כהן 07 באוג, 2019
יונדאי i10 החדשה 2020

12 שנה לאחר שהוצג הדור הראשון של יונדאי i10 ו-6 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של מכונית המיני המצליחה של יונדאי, חושפת הבוקר החברה איור ראשון של ה- i10 החדשה ל-2020, לקראת חשיפתה הרשמית בתערוכת הרכב של פרנקפורט בחודש הבא.


הדור השלישי של ה- i10 יזכה לעיצוב חדש לחלוטין, דינמי וספורטיבי יותר, ולמרות האיור המרמז על גרסת 3 דלתות, הדגם יוצע בגרסת 5 דלתות שימושית, אולי עם מרכב בתצורת כאילו קופה. היצרן לא חוסך בתיאור הדגם עם שלל מאפייני עיצוב ספורטיביים, ונראה שיש בהחלט למה לצפות.

מעבר לכך, מבטיח הדגם החדש מערכת מולטימדיה מקורית וחדשה, הכוללת מצלמת רוורס, צג מגע ותמיכה באנדרואיד אוטו ואפל קארפליי (שיעזרו לכם להריץ גם Waze ושלל אפליקציות נוספות), משטח טעינה אלחוטי לסמארטפון ואבזור עשיר מהדגם הנוכחי, לצד שדרוגו של הדגם לראשונה גם בחבילת בטיחות מתקדמת שתכלול כסטנדרט התרעת שמירת מרחק (כולל זיהוי הולכי רגל) עם בלימה אוטונומית, התראת סטייה מנתיב מנתיב עם תיקון אקטיבי של ההגה ועוד, עם הבטחה לאבזור בטיחותי נוסף כאופציה.

יונדאי לא חושפת לעת עתה פרטים אודות המנועים שיוצעו בדגם החדש, אך סביר שסוף סוף נזכה לראות כאן את מנוע הטורבו 1.0 ליטר של היצרן, שיציע שדרוג משמעותי של הביצועים, לצד צריכת דלק ופליטת מזהמים נמוכים יותר.

פרטים נוספים על יונדאי i10 החדשה ייחשפו בקרוב לקראת חשיפתה הרשמית בתערוכת הרכב של פרנקפורט שתפתח את שעריה ב-12 בספטמבר 2019.

_______________________________________________________________________________________________

מעוניינים ביונדאי i10 חדשה עם מקדמה נמוכה והחזר חודשי החל מ-778 שקל? הכניסו פרטים כאן או

התקשרו ל-052-4559999 (מודעה)

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם





    עוד מחדשות רכב