יונדאי I30 טורבו 2015

יונדאי I30 זוכה למתיחת פנים לדגמי 2015 הכוללת עדכוני עיצוב, מנועים חסכוניים יותר וגרסת טורבו חזקה המפיקה 186 כ"ס. בישראל בשנה הבאה.

ששי כהן 10 בדצמ, 2014
יונדאי I30 טורבו

שנתיים לאחר שהחל שיווק הדור השני של יונדאי I30, מרעננת יונדאי את המכונית הנמכרת ביותר שלה באירופה עם מתיחת פנים מקיפה הכוללת עיצוב מעודכן, מנועים חדשים וחסכוניים יותר, תיבת הילוכים כפולת מצמדים וגרסת טורבו חזקה וספורטיבית. הדגם יגיע לשווקים באירופה כבר בתחילת 2015, ובמהלך השנה גם אלינו.


במסגרת מתיחת הפנים, זוכה ה- I30 למראה מעט ספורטיבי ואגרסיבי יותר, עם כונס אוויר גדול בחזית, פגושים בעיצוב חדש וספורטיבי יותר וחישוקי גלגלים בעיצוב חדש. מתיחת הפנים כוללת את שלושת סוגי המרכב ( 3 דלתות, האצ'בק וסטיישן ) ואמורה לרענן את הדגם מול המתחרות החדשות.
מתחת למכסה המנוע, זוכה ה- I30 החדשה לשדרוג המנועים הקיימים שמעתה יהיו חסכוניים יותר ונקיים יותר ומותאמים לדרישות זיהום האוויר יורו-6. היצע המנועים יחל במנוע בנזין חדש 1.4 ליטר 100 כ"ס מסדרת ה- Kappa המשודך לגיר ידני ויציע פליטת CO2 של 129 גרם לק"מ. המנוע השני והחשוב ביותר עבור השוק הישראלי, בנפח 1.6 ליטר יציע הספק של 138 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים המחליפה את התיבה האוטומטית המוכרת ומבטיחה שיפור בתאוצה, לצד חיסכון בדלק ובפליטת המזהמים.

יונדאי I30 טורבו

יונדאי I30 טורבו


גרסת הדיזל שאיננה רלוונטית לארץ, מצוידת במנוע 1.6 ליטר 110 כ"ס וזוכה גם היא לתיבת ההילוכים הרובוטית החדשה. בקצה העליון תוצע גרסת טורבו 1.6 ליטר GDI המפיקה 186 כ"ס, מצוידת בגיר ידני 6 הילוכים ומבטיחה תאוצה ל- 100 קמ"ש תוך 8 שניות, מהירות מרבית של 217 קמ"ש והתנהגות ספורטיבית יותר כולל מתלים קשיחים יותר והבטחה לאיכות נהיגה ספורטיבית.
יונדאי I30 החדשה 2015 פותחה כמו קודמתה באירופה ותיוצר במפעלי יונדאי בצ'כיה. באירופה תוצע המכונית כמו שאר דגמי החברה עם אחריות ל- 5 שנים.


יונדאי I30 טורבו

יונדאי I30 טורבו