יוצאים לפיקניק עם וספה

יבואנית וספה מתחילה בשיווק מהדורה ייחודית וחד פעמית של וספה, העונה לשם "פיקניק". המהדורה המיוחדת מותאמת לחובבי הטיולים והפיקניקים והיא מגיעה עם חבילת עיצוב ואבזור ייחודית לטיולים. המחיר נקבע על 25,950 שקל.

ששי כהן 30 באוג, 2022
וספה פיקניק

קבוצת עופר אבניר יבואנית וספה בישראל, מרחיבה את היצע הדגמים בארץ ל-7 ומתחילה בשיווק וספה פיקניק, מהדורה מיוחדת וביצור מוגבל המיועדת לחובבי הטיולים והרומנטיקה בסגנון של פעם. 


גרסת Pic Nic החדשה מצוידת במנוע ה-125 סמ"ק המוכר, וכוללת מגוון אביזרים ייעודיים למיצוי הפוטנציאל של רגעי ההנאה בטבע, ומגיעה עם סל פיקניק אלגנטי העשוי מעץ קלוע ומכיל תיק תרמי הניתן לשליפה, ושמיכה שהיא פשוט חובה. השמיכה העמידה במים, עשויה מבד ז'קארד מיוחד בדוגמה תואמת לזו של הסל הקלוע, כך שהיא האביזר האידיאלי לכל פעילות בחוץ.

גם הסל וגם השמיכה, עם הלוגו של Vespa Pic Nic, ניתנים לנשיאה על הסבל הקדמי או האחורי המצופים כרום ומגיעים כסטנדרט בגרסה מיוחדת זו, עם חגורת עור חומה המשמשת גם כידית לנשיאת השמיכה המקופלת. הדגם יוצע בארץ בשילוב צבעים ירוק או אפור עם גרפיקה אלגנטית לאורך הצדדים, וכולל מושב דו-גווני – הצבע בז' שולט באזור הישיבה ומאחור רצועה בצבע חום כהה בתבנית שזירה מיוחדת. המושב מעוטר בקווים בצבע אפור בהיר, והחגורה שלו מקושטת בדגל האיטלקי. הגוון החום הכהה מופיע גם בלשוניות הגומי של מדרסי הרגליים ובעיטורים בחלק הקדמי של ה-Vespa. חבילת האביזרים בולטת גם הודות לפרופילים מצופים כרום, ולחישוקי הגלגלים הצבועים באפור עם חישורים בעיצוב יהלום. כמו בכל גרסה מיוחדת של וספה, לוחית הממוקמת על מגן הרגליים מציגה את שם הסדרה.

מחיר וספה פיקניק נקבע על 25,950 שקל

עוד מדו גלגלי