יוקרתית יותר: קיה נירו זוכה למתיחת פנים מקיפה

3 שנים לאחר שנחשפה לראשונה קיה נירו ההיברידית, זוכה הדגם למתיחת פנים מקיפה, הכוללת עיצוב חיצוני מעודכן ועיצוב תא נוסעים שקפץ מדרגה.

ששי כהן 17 במרץ, 2019

3 שנים בדיוק לאחר שנחשף לראשונה קיה נירו, הקרוסאובר הקומפקטי ההיברידי של היצרן הזוכה להצלחה נאה, חושפת קיה מתיחת פנים של אמצע החיים לדגם, הכוללת עדכונים קלים למראה החיצוני ועדכונים משמעותיים יותר לתא הנוסעים. הדגם המחודש כולל הן הן גרסת ההייבריד הרגילה והן את גרסת הפלאג-אין.


הנירו המחודשת זוכה לעיצוב מעודכן לחזית הרכב, הכולל יחידות תאורה חדשות בטכנולוגיית LED, גריל ופגוש חדשים ופנסי ערפל קדמיים LED בעיצוב ייחודי. בצידי הרכב ניתן למצוא חישוקי גלגלים "18 בעיצוב חדש ונאה ובחלקה האחורי של המכונית נרשמים פגוש חדש, יחידות תאורה מחודשות ועדכונים קוסמטים נוספים.

בתוך תא הנוסעים מציגה הנירו המחודשת קפיצת מדרגה של ממש, עם מהפכה בכל הקשור לעיצוב ולאיכות החומרים עם שלל משטחי פלסטיק רך למגע, אופציה ללוח שעונים דיגיטלי מלא "8, ("4.2 בדגמים הבסיסיים), דשבורד בעיצוב חדש ומודרני משמעותית, הכולל בין השאר תאורת אווירה בצבעים משתנים המשולבת לרוחב הדשבורד, מולטימדיה מקורית חדשה מסדרת ה- UVO Connect של היצרן, עם מסך "8 בדגמים הבסיסיים ו-"10.25 בדגמים הבכירים, פיתחי מיזוג בעיצוב חדש, אופציה לחימום גלגל ההגה, מנופי העברת הילוכים מההגה, ריפודי מושבים חדשים ודיפונים בעיצוב חדש לדלתות, לצד בלם יד חשמלי עם פונקציית AutoHold המחליף את דוושת בלם הרגל ועוד.

קיה נירו החדשה

בסעיף הבטיחות יוצע הדגם כאופציה גם עם מערכת מתקדמת לשמירה על נתיב הנסיעה גם במעקב אחרי הרכב שמלפנים, בקרת שיוט אדפטיבית חכמה יותר ומערכות נוספות המעניקות לרכב יכולות נהיגה סמי-אוטונומיות. מעבר לכך, לא צפויים לעת עתה עדכונים גם ליחידות ההנעה ההיברידיות, שימשיכו לכלול את גרסת ההייבריד המפיקה 141 כ"ס וגרתס הפלאג-אין המאפשרת גם נסיעה על חשמל בלבד לטווח נסיעה של 58 ק"מ לפי נתוני היצרן.

קיה נירו המחודשת נחשפה בתערוכת הרכב של ז'נבה 2019. הדגם יגיע לשווקים ראשונים באירופה במחצית השניה של השנה. בשלב הנוכחי לא ידוע מתי יגיע הדגם המחודש לארץ.



עוד מחדשות רכב