יותר בטיחות: דגמי יונדאי 2019 הושקו בישראל

על רקע שוק שנמצא בירידה, הצליחה יונדאי לצמוח ב-6% בשנה הנוכחית והבוקר הציגה את נבחרת דגמי 2019 החדשים (i20, טוסון וסנטה פה חדשים) עימם מסתערת כלמוביל על שנת 2019.

ששי כהן 26 בנוב, 2018
יונדאי סנטה פה החדש 2019

חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי, השיקה הבוקר בת"א את דגמי 2019 החדשים, עימה מקווים בחברה לחזק את מכירות המותג גם בשנה הקרובה ולשמור על מעמדם כמותג הרכב המוביל במכירות בישראל.


הדגם הראשון שהושק הוא יונדאי i20 החדשה, הכוללת מתיחת פנים מקיפה לדגם שהוצג ב-2015 עם עיצוב מחודש וחזית חדשה לחלוטין, עיצוב מחודש לחלקה האחורי של המכונית, חישוקי גלגלים בעיצוב חדש ונגיעות קוסמטיות בתא הנוסעים. הדגם יוצע לראשונה עם מנוע הטורבו 1.0 ליטר 100 כ"ס ותיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים, המבטיחים שיפור ניכר בביצועים ובצריכת הדלק, לצד ציודו של הרכב כסטנדרט בחבילת בטיחות מתקדמת ומקורית. לקינוח: המחיר פחת בדגם החדש ויחל ב- 97,900 שקל לדגם אוטומטי.

יונדאי i20 החדשה 2019

יונדאי i20 החדשה 2019

לצידה של ה-i20 הושק הבוקר גם יונדאי טוסון החדש, שזכה אף הוא למתיחת פנים מקיפה לדור הנוכחי שמשווק כאן כבר 3 שנים, עם עיצוב מחודש לחזית ולחלקה האחורי של המכונית, ולוח שעונים בעיצוב חדש המקנה לרכב סביבת נהג ונוסעים יוקרתית יותר. לצד העיצוב המעודכן זוכה הרכב לראשונה בדגמי הבנזין האטמוספרים גם לחבילת בטיחות מקיפה (בלימה אוטונומית, תיקון סטייה מנתיב, זיהוי שטח מת במראות, תאורה עוקבת פניייה, החלפת אורות אוטומטית, חיישני רוורס ועוד,  וכן מולטימדיה חדשה בסגנון "צף" הכוללת תמיכה באפל ואנדרואיד, כיול מחדש של מערכת המתלים לטובת שיפור הנוחות והבטחה להפחתת הרעשים בתא הנוסעים. מחיר הרכב יחל ב-149,900 שקל לדגם הפריים פלוס ועד 182,900 שקל לדגם הטורבו הבכיר ביותר.

יונדאי טוסון 2019 החדש

יונדאי טוסון 2019 החדש

הדגם השלישי שהושק הוא יונדאי סנטה פה החדש, שמגיע לארץ בדור רביעי חדש לחלוטין והבטחה לרמת יוקרה שאינה מוכרת במותגים שאינם פרימיום. לצד מראה חדש ומפתה, פותח הסנטה פה החדש על שלדה חדשה חזקה וקלה יותר, המבטיחה לצד בטיחות משופרת גם מרחב נדיב מבעבר, ויכולת להושבת נוסעים מבוגרים גם בשורת המושבים השלישית (בדגם ה-7 נוסעים). הדגם ישווק ב-2 גרסאות: בנזין 2.4 ליטר 185 כ"ס וטורבו דיזל 2.2 ליטר 200 כ"ס, המשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית. הדגם יוצע עם רמת אבזור גבוהה במיוחד כסטנדרט, לצד הנעה כפולה והבטחה ליכולות מעבר לקצת שבילים… אחד החידושים החשובים בדגם החדש הוא חבילת בטיחות מתקדמת ראשונה של יונדאי, העונה לשם Smartsence וכוללת לצד מערכות הבטיחות המתקדמות המוכרות, גם יכולות אוטונומיות מסוימות (בלימה אוטונומית ברוורס, בקרת שיוט אדפטיבית חכמה, מערכת המונעת יציאה לעקיפה במידה ויש רכב בשטח המת במראות הצד, התרעת עייפות הנהג ועוד). מחיר הדגם יחל ב-250,000 שקל.

במהלך השנה הקרובה יושקו גם יונדאי i25 החדשה, יונדאי אלנטרה החדשה, יונדאי i30 N (כניסה ראשונה לסגמנט הספורטיביות) וגם תהיה כניסה ראשונה לשוק המכוניות החשמליות עם יונדאי קונה החשמלית המבטיחה טווח נסיעה של 480 ק"מ בין טעינות. מעבר לכך, מדווחים בחברה על מכירה מוקדמת של כ-120 מדגמי יונדאי איוניק החשמלית, שיעלו בקרוב מאוד לכבישים.

להצעה אטרקטיבית של כל אחד מדגמי יונדאי, כולל אפשרויות טרייד-אין ומימון אטרקטיביים, הכניסו כאן למטה פרטים או התקשרו ל-052-4559999 (מודעה)

עוד מחדשות רכב