יותר בטיחות לסיטרואן C3

הסופר מיני הכי בטיחותית בישראל? יבואנית סיטרואן החלה לשווק את סיטרואן C3 החדשה עם מפרט בטיחות מורחב הכולל לראשונה גם התרעה על סכנת התנגשות ובלימה אוטונומית, המצטרפים לשלל מערכות בטיחות מתקדמות שהם צויד הדגם עד כה. המחיר נותר ללא שינוי.

ששי כהן 09 במאי, 2018
סיטרואן C3 2018

קצת יותר משנה לאחר שנחתה בארץ סיטרואן C3 החדשה, מעדכנת קבוצת לובינסקי היבואנית את מפרט הבטיחות של ה-C3, אשר זוכה לתגבור מערכות הבטיחות המתקדמות של הרכב, ההופכים אותו לאחד מדגמי הסופר-מיני הבטיחותיים ביותר בישראל. למרות השדרוג, המחיר נותר ללא שינוי ויחל ב-94,900 שקל.



במסגרת עדכון הדגם, זוכה ה-C3 בכל רמות האבזור למערכות בטיחות אקטיביות מקוריות לבלימה אוטונומית למניעת תאונות דרכים, עד 80 קמ"ש לרכב נייח ועד 85 קמ"ש לרכב בתנועה, לצד התרעה על אי שמירת מרחק וסכנת התנגשות מלפנים. מערכות אלה כוללות גם זיהוי הולכי רגל ומניעת דריסה עד מהירות של 60 קמ"ש. המערכות החדשות משלימות את אבזור הבטיחות המקיף של הדגם, הכולל כבר מרמת האבזור Shine הבסיסית:  6 כריות אוויר, מערכת להתרעה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת לניטור לחץ האוויר בצמיגים, התרעה מפני עייפות נהג וזיהוי תמרורי דרך. רמת האבזור Shine PK מוסיפה מערכת להתרעה בפני הימצאות עצמים בשטחים המתים, מצלמת נסיעה לאחור ומערכת ConnectedCAMלתיעוד הנעשה בחזית הרכב, עם יכולת העברת החומר הצילומי לטלפון החכם באמצעות אפליקציה ייעודית.
מאז השקת סיטרואן C3 החדשה במרץ 2017, עלו לכביש 1,581 רכבים, כולם ללקוחות פרטיים. מחירה של סיטרואן C3 ברמת אבזור Shine עומד על 94,900 שקל ומחירה של סיטרואן C3 ברמת Shine PK עומד על 99,900 שקל.