יותר יוקרתי: שברולט אקווינוקס LTZ בישראל

לאחר שזכו לאחרונה דגמי שברולט אקווינוקס למערכות בטיחות מתקדמות ומקוריות, מרחיבה UMI את משפחת רכב הפנאי עם תוספת של גרסת ה-LTZ בעלת אבזור עשיר ויוקרתי. כמה יעלה התענוג?

ששי כהן 21 בינו, 2020
שברולט אקווינוקס LTZ

קצת יותר משנתיים לאחר שנחת בארץ הדור הנוכחי של שברולט אקווינוקס, אחד מרכבי הפנאי הגדולים בקטגורית הג'יפונים המשפחתיים (C-SUV), וזמן קצר לאחר שהתעדכן הדגם בחילת בטיחות מקורית, מרחיבה UMI את משפחת הדגם לשלושה ומתחילה בשיווק גרסת ה-LTZ בעלת האבזור היוקרתי, שתתחרה בדגמים הבכירים של יונדאי טוסון, מאזדה CX-5 ואחרים.



האקווינוקס LTZ ישווק עם חלון גג פנורמי, מושבים קדמיים מחוממים, ריפודי עור, פסי גגון בגימור כסוף, חישוקי סגסוגת אלומיניום "19, פונקציית זכרונות למושב הנהג עבור שני נהגים ומראה אחורית מתעמעמת אוטומטית, המצטרפים לאבזור הנדיב של גרסת ה-LT+ הכוללת: התנעה מרחוק, keyless מלא לפתיחת דלתות והנעה ללא מפתח, דלת תא מטען בתפעול חשמלי עם אפשרות תכנות זווית הפתיחה, פתחי מיזוג לנוסעים מאחור, בקרת אקלים מפוצלת דו אזורית, מושב נהג מתכוונן חשמלי ומולטימדיה מקורית עם מסך מגע "8 ומצלמת רוורס.

אבזור הבטיחות כולל התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית וזיהוי הולכי רגל, התראה ותיקון סטייה מנתיב, התרעת שטח מת בצידי הרכב, התרעת תנועה חוצה מאחור ומערכת המסייעת במניעת שכחה של ילדים במושב האחורי.

מתחת למכסה המנוע, מדובר באותה יחידת כח הכוללת מנוע טורבו 1.5 ליטר המפיק 170 כ"ס ו-28 קג"מ המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית, ובסעיף השימושיות, ממשיך האקווינוקס להיות אחד המרווחים ושימושיים בקטגוריה עם תא מטען ענק בנפח של 846 ליטר ובסיס גלגלים באורך של 272 ס"מ.

הדור הנוכחי (וה-3) של האקווינוקס הושק בעולם באמצע שנת 2017  ועד כה נמכרו כ-700,000 רכבים בארה"ב בלבד והוא אחד מעשרת כלי הרכב הנמכרים ביותר בארה"ב. בארץ עלו לכביש בשנה החולפת כ-1,105 מדגמי האקווינוקס.

לדברי אור קליין סמנכל מכירות ומוצר קבוצת UMI"קטגוריית ה-SUV צפופה ואיכותית ובכל זאת האקווינוקס מצליח לבלוט בה בזכות היותו הקרוסאובר 5 מקומות הגדול בקטגוריה, עם תא מטען ענק ומנוע טורבו חזק. נתונים אלו ורמת הגימור החדשה הופכים את האקווינוקס לפתרון מצוין למגוון רחב של לקוחות."

מחיר שברולט אקווינוקס LTZ נקבע על 177,990 שקל. לצידו ממשיך שיווק גרסת ה-LS הבסיסית ב-149,990 שקל וגרסת הביניים LT+ ב-164,990 שקל.




עוד מחדשות רכב