יותר יפני מאמריקאי: טויוטה קאמרי 2019 בישראל – הפעם מיפן

לאחר הפסקה קלה בשיווק בישראל, תחל בקרוב יבואנית טויוטה בשיווק הקאמרי ההיברידית שתיע אלינו מיפן ולא מארה"ב כפי שיובאה בשנים האחרונות. המחיר יחל ב-182,312 שקל.

ששי כהן 13 באפר, 2019
טויוטה קאמרי 2019

שבועיים בלבד לאחר שהמיסוי הירוק המעודכן פגש אנושות בשוק מכוניות המנהלים ההיברידיות, וגרם לעצירת היבוא לישראל של טויוטה קאמרי, יונדאי סונטה וקיה אופטימה ההיברידית, מחדשת יוניון מוטורס יבואנית טויוטה את שיווק הקאמרי ההיברידית, שמגיעה אלינו הפעם עם רישוי אירופאי במקום אמריקאי ויבוא מיפן במקום מארה"ב.


הקמארי היפנית (שחוזרת גם לאירופה לאחר היעדרות של 15 שנה), זהה כמעט לחלוטין לגרסת האמריקאית ששווקה עד כה בישראל, אך כוללת יחידה היברידית (מנוע 2.5 ליטר ומנוע חשמלי) המפיקים הספק משולב של 218 כ"ס (במקום 208 כ"ס), ומערכת מולטימדיה מקורית מסוג Toyota’s Touch® 2 (במקום בהתקנה מקומית עד כה), הכוללת מסך מגע "8. מעבר לכך, מדובר באותה קאמרי מוכרת, המציעה תאוצה ל-100 קמ"ש ב-8.2 שניות לצד תצרוכת דלק של 22.2 ק"מ לליטר בדגם ה- LE ו- 19.6 ק"מ לליטר בממוצע בדגם ה- XLE המאובזר יותר.
טויוטה קאמרי 2019

אבזור הדגם ברמת הגימור הבסיסית "LE" כולל: כניסה והתנעה ללא מפתח, מולטימדיה מקורית עם מצלמת רוורס, חישוקי "17 קלים, בקרת אקלים כפולת אזורים עם פתחי מיזוג אחוריים, 10 כריות אוויר, ומערכת הבטיחות המתקדמת של טויוטה הכוללת: התרעת שמירת מרחק עם בלימה אוטונומית, התרעת סטייה מנתיה עם תיקון אקטיבי של ההגה, בקרת שיוט אדפטיבית והחלפת אורות גבוהים אוטומטית. רמת הגימור הגבוהה יותר XLE כוללת בנוסף: ריפודי עור, גג שמש חשמלי, משטח טעינה אלחוטי לנייד, הגה מצופה עור, כיוונון חשמלי למושבים הקדמיים, חימום מושבים קדמיים, תצוגה עילית של נתוני הדרך על השמשה הקדמית ועוד.

טויוטה קאמרי משווקת בעולם מאז 1982, ונמכרו ממנה בעולם עד כה מעל ל-19 מיליון עותקים, כאשר קצב המכירה שלה עומד כיום על כ-700,000 מכוניות בשנה. הדור הנוכחי והשמיני של הקאמרי הושק בארץ לפני קצת יותר משנה.

מחיר טויוטה קאמרי החדשה מתייקר ב-5,000 שקל ויחל ב- 182,312 שקל (כולל רישוי).


עוד מחדשות רכב