ימאהה XMAX300 החדש בישראל – החל מ-39,985 שקל

לאחר המתנה ארוכה מתחילה מטרו מוטור בשיווק ימאהה XMAX300 החדש ל-2023, הזוכה לעיצוב קרבי יותר ושדרוג האבזור והבטיחות. בחודש הבא תגיע גם גרסת ה- Tech MAX החדשה.

ששי כהן 07 ביונ, 2023
ימאהה XMAX300 החדש

חברת מטרו מוטור מתחילה בשיווק קטנוע המנהלים ימאהה XMAX 300 החדש ל-2023, אחד מקטנועי המנהלים הפופולרים ומבוקשים בארץ אשר נוחת בגרסה מחודשת הכוללת עיצוב מרשים וקרבי יותר, שלל עדכונים טכנולוגיים, והתממשקות נוחה יותר עם הסמארטפון. כמו בדגם היוצא, הוא ישווק כאן גם בגרסת Tech MAX שתגיע לארץ בחודש הבא (יולי). 


לצד עיצוב חדש, דינמי וקרבי יותר, מתעדכן הדגם גם מושב חדש וארגונומיה משופרת המעניקה גישה קלה יותר לקרקע. התאורה ההיקפית מעתה בטכנולוגיית LED עם פנסי LED המאירים בצורת X הממוקמים בגובה הכלי ותורמים להופעה המיוחדת שלו ופנסי LED אחוריים כפולים היוצרים צורת X התואמת באופן מושלם את עיצוב הגוף החדש והדינמי. בנוסף תמצאו גם לוח שעונים דיגיטלי במקום אנלוגי ומערכת ייעודית המתממשקת באופן מוחלט עם הסמארטפון. בעזרת אפליקציית MyRide ה-XMAX מציג את נתוני צריכת הדלק הממוצעת שלכם, פרטי הנסיעה, מהירות נסיעה, זמן נסיעה, זוויות ההטיה שלכם ואפילו מתריע על שיחות, הודעות, ממשק למוזיקה ועוד.

ימאהה XMAX300 החדש

מנוע ה-BLUE CORE החדש, בנפח 300 סמ"ק, מבטיח לדברי היצרן זריזות מצוינת בעיר, לצד יכולת בין-עירונית ותיור מרשימים. אל אלו מצטרפים גם מערכות בטיחות מתקדמות מסוג ABS + TCS כסטנדרט ומערכת Keyless להתנעת הכלי ללא שימוש במפתח.

מחיר ימאהה XMAX300 החדש נקבע על 39,985 שקל כאשר גרסת ה-Tech MAX תעלה 41,985 שקל. 

 

עוד מדו גלגלי