ימאהה XSR700 בישראל : החל מ-₪63,985

ימאהה XSR700, אופנוע בעל עיצוב רטרו ומכלולים מודרניים, הינו הראשון בסדרת ה-Faster Sons החדשה של ימאהה שנוחת בישראל.

ששי כהן 21 בפבר, 2016
ימאהה XSR700

חברת מטרו, יבואנית ימאהה, מרחיבה את היצע דגמי הרטרו של החברה, והשיקה בארץ בסוף השבוע את ימאהה XSR700, האופנוע הראשון למשפחת ה-Faster Sons החדשה של החברה, העושה שימוש בעיצוב המזכיר את אופנועי שנות ה-60 וה-70, לצד מכלולים מודרניים המעניקים לו יכולות ספורטיביות. 




ה-Fasters Sons הוא למעשה קונספט של אופנועים המבוססים על העיצוב של דגמים אייקוניים משנות ה-60' וה-70', אך בעלי מכלולים מודרניים, ומכאן – "מהירים". לפרויקט הזה גייסו בימאהה סדנאות בניית אופנועים בעלות שם כדי שכל אחת תייצר את אינטרפרטציה משלה על בסיס אופנועים מארסנל הדגמים של ימאהה. ה-XSR700 שהושק עתה בישראל הוא האופנוע הראשון שייצרה ימאהה בסדרת Faster Sons. למשימה זו גויס בונה האופנועים המוערך שיניה קימורה, שעשה הומאז' ל-XS650 משנות ה-70'. האב טיפוס נבנה בסדנה של קימורה, לאחר מכן הותאם לייצור סדרתי על בסיס פלטפורמת ה-MT07. מלבד המנוע והשלדה, ל-XSR תנוחת רכיבה שונה מה-MT07, מבנה ארגונומי נח וידידותי יותר וכמובן עיצוב שונה – עם לוח שעונים ייחודי ל-XSR. בצד המכאני, מצויד האופנוע במנוע ה-700 סמ"ק המוכר, שלדה קטנה וקלת משקל, בולם אחורי יחיד אופקי ומערכת בלימה משולבת ABS כסטנדרט.

שלל אפשרויות התאמה אישית
כדי לספק את חווית הבנייה האישית שהעניקו אופנועי העבר שנבנו בסדנאות פרטיות, בימאהה מציעים ללקוח מגוון רחב מאוד של אפשרויות להוספה ושינוי של אביזרים שונים ל-XSR700 –     עם מגוון של כ-40 אביזרים שונים לעיצוב אינדיבידואלי של הכלי בהתאם לסגנון של כל רוכב. החל מסעפת כרום אקרפוביץ' ייעודית, דרך מספר סוגי מושבים (בודד, שטוח),מספר דגמים של  תיקי צד, משקפים מסוגים שונים, חיפויי אלומיניום ועוד. כל אלו יוצעו על מנת להעניק עיצוב שונה מותאם אישית. כמו כן, מיכל הדלק של ה-XSR700 ושילדת הזנב בנויים בצורה כזו שניתן להתאים להם עיצובים בבניה עצמית בקלות.
מחיר ימאהה XSR700 נקבע על ₪63,985




 

עוד מדו גלגלי