עשה זאת בעצמך: ציפוי ננו לרכב ב-567 שקל !

אוהבים את הרכב שלכם ומשקיעים בדיטיילינג? מה דעתכם לצפות את רכביכם בחומר דוחה לכלוך ולצמצם משמעותית את שטיפת הרכב? בכמה מאות שקלים בלבד, תוכלו לעשות בעצמכם ציפוי ננו לרכב במוצר איכותי מתוצרת כחול לבן.

ששי כהן 03 במאי, 2018
ציפוי ננו לרכב

לא רק מובילאיי
תעשיית רכב של ממש אין לצערינו בישראל, אבל חברות שפעילות בענף הרכב ומייצרות חלקי רכב, מערכות רכב מתקדמות למניעת תאונות דרכים, נהיגה אוטונומית ועוד, יש בהחלט. אחת מהן היא חברת "ננו ציפויים בע"מ" מיבנה, אשר פיתחה ומייצרת בישראל מגוון מוצרים מעולם ציפויי הננו, הנחשבים למילה האחרונה בתחום הדיטיילינג לרכב.



ציפוי ננו לרכב
ציפוי ננו לרכב, הינו ציפוי הגנה ושימור חלקי הרכב מפני קרינת השמש, אבק, לכלוך, בוץ ועוד, המעניק הגנה למשך עד 3 שנים לרכב. מדובר בתרכובת ננו המבוססת על אלכוהול טהור, ללא רעלנים ומזיקים, החודרת לעומק המשטח ומייצרת ציפוי מגן דק ביותר בגודל ננו מטרי, הכוללת תכונות אנטי הידבקות, התנגדות גבוהה לקרינת UV, אפקט של דחיית מים ושמנוניות, ואף הענקת מראה חי יותר לצבע הרכב, אם דאגתם לעשות זאת עוד שהרכב היה חדש יחסית. בנוסף, מדובר גם במוצר ירוק שאינו פוגע בסביבה, מפחית דרמטית את השימוש בחומרי ניקוי וסבונים לרכב ומקל משמעותית על ניקוי הרכב, עקב מניעה של הידבקות הלכלוך לרכב (לפח הרכב ולשמשות). היצרן מבטיח אגב יציבות UV חזקה המעניקה למשטח הגנה מהשמש עד שנה אחת, בשעה שציפויי וקס/ פוליש/ סיליקון/ ופולימרים אחרים מתפרקים לרוב בתוך מספר שבועות.
ציפוי הרכב בשיטת עשה זאת בעצמך (DIY)
אחד היתרונות העיקריים של ציפוי ננו לרכב, נעוץ בעובדה שכמעט כל אחד יכול לעשות את הציפוי לבדו לרכב, ללא הצורך של סיוע בעלי מקצוע. להבדיל למשל מביצוע פוליש או ווקס לרכב היכולים לפגוע בפח הרכב במידה ולא נעשו לפי הכללים, במקרה של ציפוי ננו, מדובר בציפוי שקוף בלתי נראה לעין, שבמקרה והעבודה לא בוצעה לפי ההוראות, לא נגרם שום נזק לרכב, ומקסימום יהיה מדובר בהגנה חלקית בלבד של הרכב. בסרטון הבא תוכלו לצפות באופן ציפוי הרכב בננו ותבינו שלא מדובר בעסק מסובך, אלא אם הפעלת השרירים שלכם למשך כשעתיים בערך היא פעולה שגדולה עליכם…

כמה עולה התענוג?
מחיר ציפוי ננו לרכב בסדנאות דיטיילינג עשוי להתחיל בסביבות ה-1,000 שקל ולעבור בקלות גם את ה-2,000 שקל. אם השתכנעתם שלא מדובר בעסק מסורבל ליישום ואתם אוהבים לטפח את רכביכם באופן עצמאי ואף לחסוך סכום לא מבוטל של כסף, תוכלו לרכוש את ערכת ה-"ננו-קאר XX-1", הכוללת את כל מה שצריך כדי לעשות זאת בשיטת עשה זאת בעצמך, במחיר אטרקטיבי של 567 שקלים בלבד כולל מע"מ.
היזהרו מזיופים
דבר נוסף חשוב שצריך לקחת בחשבון, הוא שהשוק מלא זיופים וכל גלישה באתרי הקניות ברשת (Ebay, AliExpress ואחרים), עשויה לחשוף אתכם לשלל מוצרים שנצמדים לשם "ננו" ובמחירים זולים במיוחד, שאין להם שום קשר לתרכובת המתקדמת למעט השם על האריזה. חשוב להיצמד למותגים ידועים מעולם הרכב, המבטיחים את הדבר האמיתי, ותוצאות משביעות רצון שיחזיקו מעמד עד 3 שנים (בהתאם להקפדה על הוראות היצרנים), ואם ניתן על הדרך גם לרכוש מחברה ישראלית המפתחת ומייצרת בישראל מגוון גדול של מוצרי ננו, ואף מייצאת כיום ל-10 מדינות ברחבי העולם, אז עשינו עוד צעד קטן למען תעשיית הרכב הישראלית.