כלמוביל טרייד-אין חונכת מתחם חדש

כלמוביל טרייד-אין חנכה מתחם דגל חדש בפתח תקווה המבטיח מאות מכוניות משומשות מיד פרטים בסטנדרט חדש של שירות בחברה.

ששי כהן 21 בינו, 2015
כלמוביל טרייד-אין - המתחם החדש בפתח תקווה

חברת כלמוביל טרייד-אין, המרכזת את עסקאות המכוניות המשומשות של מותגי הבית – מרצדס, סמארט ויונדאי, לצד דגמים של יבואנים אחרים, חנכה הבוקר את המתחם החדש בפ"ת, עם הבטחה ל" סטנדרט חדש גם בשוק המשומשות ". המתחם החדש שנבנה על שטח של 14 דונם, כולל מאות מכוניות משומשות מיד פרטית כולל שלל דגמי יוקרה ( בעיקר של מרצדס ) ומבטיח שירות וליווי תהליך הרכישה בסטנדרט שונה ממה שהכרתם עד כה.


שוק הרכב המשומש בארץ הינו מורכב למדי, כאשר לקוחות מעדיפים כמעט תמיד רכב מבעלות פרטית, אך חוששים מקניית " חתול בשק " ובזבוז של כסף רב בבדיקות כלי רכב שונים. לדברי כלמוביל, המתחם החדש אמור לספק תשובה לבעיה, עם הבטחה למגוון ענק של מכוניות מיד פרטית, בעלות הסטוריית טיפולים מסודרת, היעדר תאונות שלדה, ובדגמים כמו של יונדאי, מרצדס וסמארט ( המיובאים ע"י כלמוביל ) תוענק גם אחריות נרחבת לשנה.
כלמוביל טרייד-אין מציע ללקוח את כל השירותים הנדרשים בתהליך קניית רכב החל ממכירת רכבו, בחירת רכב חדש המתאים לצרכים ולתקציב, בעסקה רגילה או ביצוע עסקת טרייד-אין, פתרונות מימון וביטוח ועוד. לאחר סיכום העסקה, הרכב יעבור הליך הכנה שבסופו יימסר ללקוח בעמדת מסירה ייעודית עם כל המסמכים הרלוונטיים כולל תעודת אחריות מהיבואן.

כלמוביל טרייד-אין - המתחם החדש בפתח תקווה

כלמוביל טרייד-אין – המתחם החדש בפתח תקווה


כלמוביל טרייד-אין מכרה בשנת 2014 כ- 6800 רכבים, גידול של 26% ביחס לשנת 2013, ומצהירה ש- 60% מהרכישות במתחם נעשות על ידי לקוחות חוזרים. תמהיל המכירות ברכבים הפרטיים מתחלק ל- 39% רכבים משפחתיים, 21% מיני וסופר מיני, 5% מנהלים ו- 35% רכבי SUV. תמהיל המכירות ברכבי היוקרה מתחלק ל- 11% קבוצת ה- A CLASS, 16% SUV, 51% ברכבים הקלאסים כדוגמת C CLASS ו- E CLASS ו- 22% ברכבי הקצה דוגמת S CLASS.