כלמוביל מסכמת בהצלחה את אירוע המכירות

באירוע המכירות של קבוצת רכבי ההובלה וההיסעים של כלמוביל נמכרו מעל ל-400 רכבי הובלה והיסעים, באירוע המכירות שממשיך גם עתה עם הדגמות שונות בשטח.

ששי כהן 26 ביונ, 2014
אמיל קרעין, מנכ"ל קבוצת רכבי הובלה והיסעים בכלמוביל

חברת כלמוביל, מסכמת בהצלחה את אירוע המכירות של קבוצת רכבי ההובלה וההיסעים שנערך בשבוע שעבר בגני התערוכה והמשיך גם השבוע באירועי מכירות חוויתיים מקומיים במספר נקודות ברחבי הארץ.
לא פחות מ- 3,000 מבקרים הגיעו לאירוע בביתן 1 בגני התערוכה בסוף השבוע הקודם, בו הציגה כלמוביל את סדרת המשאיות והאוטובוסים החדשים המצוידים במנועים החדשים העונים לתקנות זיהום האוויר יורו 6, לצד המשאית ההיברידית הראשונה בארץ של מיצובישי פוסו, מסחריות חדשות ומוניות מרצדס שהוצעו בתנאי רכישה אטרקטיביים. במהלך האירוע נרשמה כמות שיא של הזמנות שכללו למעלה מ-60 משאיות וכ- 160 מסחריות בתקן יורו 6. כמו כן נמכרו 87 מסחריות מדגמים שונים וביניהם 10 פוסו-קאנטר.


גם בחטיבת המוניות נרשמה תנועה ערה עם הצגתן במקום של דגמי ה-C קלאס וה- E קלאס המוכרות, לצד דגמי ה- B קלאס הקומקפטית שהצטרפה לאחרונה לשוק המוניות והוצעה במחיר אטרקטיבי עבור מונית של מרצדס שמתחיל ב- 123 אלף שקל + הטבות נוספות. בחברה מדווחים על לא פחות מ- 80 הזמנות שנרשמו בדגמי מרצדס השונים.
אירועי המכירות של החברה המשיכו גם השבוע בפעילויות שטח שונות שהחלו ביום א' האחרון (22/6) באשדוד ועבר שלשום (שלישי ה-24/6) למחצבה על ידי כפר טורעאן, בסמוך לצומת גולני. בפרוייקט ישתתפו כ-150 נהגים שיוכלו לחוות מיד ראשונה נהיגה תפעולית של כלי הרכב. האירוע ימשיך ביום חמישי (ה-24/06) בנמל חיפה וביום ראשון (29/06) יגיע לבאר שבע.
לדברי אמיל קרעין, מנכ"ל קבוצת רכבי הובלה והיסעים בכלמוביל: "אנו גאים בהישגי האירוע אשר היה ללא ספק הגדול והמגוון ביותר שנעשה אי פעם בתחום רכבי הובלה והיסעים בארץ. אנו שמחים להמשיך את האירוע במפגשים עם הנהגים על מנת שיוכלו לחוות בעצמם את יכולתם בפועל של המשאיות החדשות המתקדמות והטכנולוגיות ביותר בשוק".

006