כל היתרונות של ליסינג פרטי

מהי עסקת ליסינג פרטי, אילו יתרונות כלולים בעסקה כזאת, כמה זמן היא נמשכת ובמה צריך להתמקד לפני שחותמים על אחת כזאת?

מדור שיווקי 07 ביונ, 2020
ליסינג פרטי

אופציה רווחת במיוחד להשכרה ובעתיד אף לרכישה של רכב הינה ליסינג. ליסינג היא למעשה עסקת מימון (מקור השם מהמילה Lease, שמשמעותה השכרה) אשר מאפשרת לשכור או לחכור רכב מסוים לטווח ארוך ובתנאים נוחים. ליסינג פרטי מאפשר לאדם לחכור את הרכב לטווח זמן שנקבע מראש בו הוא משלם סכום חודשי קבוע, כך שהוא למעשה מקבל דרך מימון נוחה לרכב. לרוב, בתום תקופת ליסינג פרטי, החוכר יבחר אם לקנות את הרכב. למעשה, מדובר במעין הלוואה. בכתבה הקרובה, נדון ביתרונות השונים של הליסינג הפרטי.


מהו ליסינג פרטי?

כאמור לעיל, ליסינג פרטי הינה עסקת מימון שמאפשרת השכרה ולאחר תום תקופת ההשכרה מאפשרת רכישה של הרכב. בעשורים האחרונים, חברות ליסינג רבות ושונות קמו בישראל, והן מציעות את שירותיהם לקהל הרכב. כיוון שרכב הינו דבר יקר ולא לכל רוכש ישנו כסף נזיל לשם הרכישה, ישראלים רבים בוחרים באופציה זו לאור מספר יתרונות בולטים.

אפשרות לרכישת רכב חדש בתנאים נוחים

יתרון זה רלוונטי ככל שבכוונת השוכר לקנות את הרכב בתום תקופת ההשכרה. רכב עולה עשרות ולעיתים מאות אלפי שקלים. במציאות היומיומית בישראל, בה יוקר המחיה עולה מדי שנה, אנשים המבקשים לרכוש רכב יכולים לפנות לאופציה של ליסינג פרטי. כך, הם יקבלו תנאי מימון נוחים לשימוש ברכב בתקופת ההשכרה עם תשלום חודשי קבוע (שאינו מכסה את שווי הרכב), ובתום תקופת ההשכרה, עומדת לרשותם האפשרות להשלים את הסכום הנדרש למלוא גובה הרכב, בשביל שבעלות הרכב תעבור אליהם. מדי שנה, ישראלים רבים בוחרים באופציה זו מתוך ראייה לטווח ארוך ונוחות כלכלית.

אפשרות להחליף רכב חדש אחת למספר שנים

יתרון זה רלוונטי ככל שבכוונת השוכר להחליף את הרכב בתום תקופת ההשכרה. מי מאיתנו לא מכיר את ההתעסקות הרבה ולעיתים הקדחתנית במכירת רכב יד שנייה. פרסום הרכב, פגישה עם קונים אפשריים, ביצוע בדיקות במוסכים ועוד. אנשים רבים בוחרים באופציה של ליסינג פרטי מתוך כוונה להחליף רכב כל מספר שנים. כלומר, הם מבצעים עסקת ליסינג פרטי, משלמים מדי חודש סכום קבוע כמעין הלוואה, ובתום תקופת ההשכרה הם בוחרים שלא לרכוש את הרכב, ולכן, הרכב יחזור לסוכנות הליסינג והם יוכלו להמשיך לרכב הבא שלהם. כך, לא רק שמדובר בתנאי מימון נוחים, אלא גם מדובר בחיסכון של ההתעסקות במכירת רכב יד שנייה.

התעסקות עם גורם מקצועי ואמין

מעבר ליתרונות שלעיל, שהינם כלכליים בטבעם, יש יתרון נוסף לאופציית הליסינג הפרטי, והוא ההתעסקות עם גורם מקצועי. ליבת הפעילות העסקית של חברות ליסינג הינה עסקאות ליסינג

פרטי, והן גורמים מקצועיים ואמינים בשוק הרכבים. כך, אנשים יכולים לקבל עסקת מימון נוחה לצד שירותים מקצועיים ואמינים, במקום לפנות למימון חיצוני.

יש עוד יתרונות רבים בעסקת ליסינג פרטי, אך מפאת חוסר מקום, לא נרחיב בהם עוד. לסיכום, ניתן רק לומר שיש סיבה לכך שמדי שנה ישראלים בוחרים באופציה זו.



עוד מצרכנות