להתראות אוריס, שלום טויוטה קורולה 2019

הדור הבא של טויוטה קורולה שיושק ב-2019, ישווק בדגמי סדאן, האצ'בק, סטיישן וסדאן היברידי, במהלך שבו מוותרת טויוטה על דגמי האוריס.

ששי כהן 29 באוג, 2018

טויוטה אוריס OUT, טויוטה קורולה IN: חצי שנה לאחר שחשפה טויוטה את האוריס החדשה לשנת 2019 (גרסת ה-5 דלתות של הקורולה), מודיעה טויוטה על אסטרטגיה חדשה בשוק המשפחתיות שלה בעולם, עם אימוץ שמה של הקורולה המשפחתית סדאן כשם של כל גרסאות המרכב (האצ'בק, סדאן וסטיישן), ולמעשה וויתור על השם אוריס.



במהלך החדש פותחת טויוטה למעשה עידן חדש לקורולה, הנחשבת למכונית הנמכרת ביותר בעולם לאורך ההיסטוריה, עם יותר מ-45 מיליון עותקים הנושאים את השם "קורולה" מאז החל ייצור הדור הראשון ב-1966.

טויוטה קורולה 2019 בגרסת האצ'בק וברמת גימור ספורטיבית


לראשונה תוצע הקורולה גם בגרסה היברידית בכל תצורות המרכב, עם ציודה גם של גרסת הסדאן בדגם היברידי. בחודש אוקטובר תיחשף לראשונה בתערוכת פאריס גם גרסת הסטיישן החדשה של הקורולה, כאשר דגם הסדאן החשוב ביותר לשיווק בארץ, ייחשף בתחילת 2019.

הקורולה החדשה שפותחה על פלטפורמת ה-TNGA החדשה של החברה, תהיה גדולה ומרווחת יותר מהדור הנוכחי, מעוצבת ובעלת תא נוסעים איכותי יותר, ותכלול חבילת בטיחות מורחבת מהדור הנוכחי. הדגם ישווק בארץ ב-2 גרסאות: 1.2 ליטר טורבו בנזין 116 כ"ס עם גיר ידני או אוטומטי רציף, וכמובן בגרסה היברידית 1.8 ליטר 122 כ"ס שצפויה להיות פופולארית כנראה במיוחד בדור החדש, עקב הביקוש הגובר למשפחתיות היברידיות בישראל. ייתכן וגם נראה כאן את הגרסה ההיברידית החזקה, המפיקה 180 כ"ס ומציעה גם יותר ביצועים לצד חיסכון בדלק.