לובינסקי : בקרוב נשיק דגמים עם מחירים תחרותיים

סיטרואן קקטוס החדשה שהושקה השבוע בארץ עם תג מחיר תחרותי, הינה הראשונה בין מספר דגמים שיזכו בקרוב לתג מחיר תחרותי, בדרך ליעד של 20,000 מכוניות בשנה ללובינסקי תוך כשנתיים.

ששי כהן 23 ביונ, 2015
סיטרואן קקטוס בישראל

חברת לובינסקי, יבואנית פיג'ו, סיטרואן ו- MG, תציע בתקופה הקרובה שלל דגמים שיזכו לתג מחיר תחרותי ביחס למתחרות, כך הצהירו השבוע אנשי לובינסקי בהשקת סיטרואן קקטוס החדשה, כחלק מאסטרטגיית היבואן להגיע למכירה של 20,000 מכוניות בשנה ב-2017.



לדברי אבי צור, מנכ"ל לובינסקי, סיטרואן קקטוס החדשה הינה המכונית הראשונה של החברה שזוכה לתמחור אגרסיבי ( 89,900 ש"ח ), המעמיד את רכב הפנאי החדש של סיטרואן בתחרות מחיר מול מתחרות מקטגוריית הסופר-מיני. בחודשים הקרובים נהיה לדבריו עדים למספר דגמים נוספים שיזכו לתמחור מחודש ואטרקטיבי ביחס למתחרות בסגמנטים בהם הם פועלים. אחד הדגמים שככל הנראה יזכה לתמחור חדש, הינו רכב הפנאי פיג'ו 3008 המחודש שמוצע כעת במסגרת מבצע בשיתוף מועדון הצרכנות " חבר " במחיר של 135 אלף שקל בלבד, המשקף הנחה של 27,000 ש"ח ממחיר המחירון.
מנוע Puretech של החברה זכה בפרס International Engine of the Year for 2015"
בלובינסקי מדווחים בגאווה על יחידת הכח החדשה של החברה, הכוללת את מנוע ה-PureTech החדש של PSA שהוכתר כמנוע הבין לאומי של השנה
בקטגורית המנועים בנפח של 1- 1.4 ליטר. המנוע מוצע הן בגרסה אטמוספרית והן בגרסת טורבו וכיום ניתן למצוא בארץ את מנוע PureTech בעל 3 הצילינדרים בדגמי פיג'ו 108 ו-308 , סיטרואן C4, קקטוס, פיקאסו ובקרוב גם בפיג'ו 208 , 2008 ,3008 ו5008.
גיר אוטומטי מתוצרת AISEN היפנית
אחת מנקודות התורפה של דגמי החברה בשנים האחרונות היתה תיבת ההילוכים האוטומטית המיושנת AL4, שסיפקה ביצועים סבירים בלבד ואמינות לא מזהירה. בתקופה האחרונה, זוכים יותר ויותר דגמים של החברה לתיבת ההילוכים האוטומטית 6 הילוכים מתוצרת AISEN היפנית, המבטיחה פעולה חלקה יותר, מסייעת לצריכת דלק נמוכה ונהנית מאמינות גבוהה ביותר. עד כמה היא אמינה? לדברי דורי מנור, יו"ר החברה, בקשה של לובינסקי לפתוח מעבדת תיקונים לתיבת ההילוכים החדשה, נענתה בתשובת היצרן ש-" אין צורך, הגירים האלו אינם מתקלקלים ".
לצד הקקטוס החדשה שהושקה השבוע, אמורים להגיע בקרוב סיטרואן ברלינגו מחודשת ובתחילת 2016 גם סיטרואן C אליזה מחודשת, שתזכה גם היא בין השאר למנוע ה- Puretech ולגיר היפני.