לובינסקי מסכמת את ימי המכירות הדיגיטליים

200 שעות של מכירה בדיגיטל, 106,677 גולשים באתר המכירות הדיגיטלי הייעודי שהוקם למבצע, ו-527 לקוחות שביצעו רכישה בתהליך דיגיטלי מלא (63% מכלל המכירות). לובינסקי מסכמת את אירוע המכירות הדיגיטלי הראשון שלה.

ששי כהן 17 ביונ, 2020
לובינסקי ראשל"צ - שורק

שיווק באונליין הפך להיות אחד הנושאים החמים במכירת רכב חדש בישראל בעידן הקורונה, ובחודשיים האחרונים קיים גידול משמעותי במספר יבואני הרכב שהחלו בפעילות מכירה דיגיטלית. היום מפרסמת לובינסקי  את סיכום אירוע המכירות הדיגיטלי הראשון שלה – "200 השעות", בו הוצעו שלל דגמי פיג'ו, סיטרואן, MG ואופל במחירים אטרקטיביים לרוכשים באופן דיגיטלי באתר המכירות הייעודי שהוקם במיוחד למבצע.


  • לדברי לובינסקי, במהלך ימי המכירות הדיגיטליים שהתקיימו במשך 200 שעות מלאות בין ה-8 ביוני בשעה 9:00 ועד ל-16 ביוני בשעה 17:00, נמכרו 736 כלי רכב ללקוחות פרטיים, מהם 468 בתהליך דיגיטלי מלא – 63 אחוז מכלל המכירות!
  •  מתחילת חודש יוני ועד ה-16 ביוני, נמכרו 992 כלי רכב, מהם 527 בתהליך דיגיטלי מלא  – שיעור של 53 אחוזים!
  • טרם ימי המכירות, הציעה לובינסקי רק את דגמי MG, אופל קורסה ופיג'ו 2008 בתהליך מכר דיגיטלי מלא.

  • אתרי הסחר הדיגיטליים שהקימה לובינסקי, השיגו נתוני חשיפה גבוהים במיוחד במשך 200 השעות של הקמפיין, בהם ביקרו 106,677 מתעניינים, אפשרו לרוכשים להשלים תהליך רכישה דיגיטלי מלא, להזמין נהיגות מבחן, לשוחח עם נציג המכירות, לאפיין את כלי הרכב ועוד.

  • הדגמים העיקריים שנרכשו בתהליך דיגיטלי מלא הם: פיג'ו 3008 ו-2008, סיטרואן C3C5 איירקרוס, אופל קורסה וקרוסלנד ו-MG ZS ומחיר המכירה הממוצע עמד על 143,088 שקל