ליהנות מרכב בלי להוציא הרבה כסף – כיצד זה מתאפשר?

יש לא מעט דרכים באמצעותן ניתן ליהנות מרכב חדש, וכיום לא חייבים להחזיק בסכום זמין של כמה עשרות אלפי שקלים או יותר כדי להגשים את החלום. הנה כמה דוגמאות איך תוכלו להתקדם לרכב חדש עם מינימום מזומן.

מדור שיווקי 24 במאי, 2023
קרדיט תמונה: pexels.com

קרדיט תמונה: pexels.com

כיום בכדי ליהנות מרכב חדש, אתם לא באמת חייבים להחזיר ברשותכם סכום כסף גבוה של כמה מאות אלפי שקלים.
יש לא מעט דרכים נוספות באמצעותן ניתן ליהנות מרכב חדש – כאשר, כל מה שאתם צריכים לעשות, זה פשוט להכיר את כל האפשרויות ובסופו של דבר לבחור באפשרות הנכונה והמתאימה ביותר באמצעותה תוכלו ליהנות מרכב חדש.


שירותי ליסינג

אם אתם רוצים ליהנות מרכב חדש אבל אין ברשותכם את סכום הכסף הנדרש על מנת לרכוש רכב שכזה, יש אלטרנטיבה שחשוב שתכירו ותבדקו.
הכוונה היא כמובן לשירותי ליסינג בכלל ונושא של ליסינג פרטי בפרט..
מדובר בשירות אשר יאפשר לכם ליהנות מרכב חדש לבחירתם בצורה הבאה –
תתבקשו לשלם לחברת הליסינג מקדמה בגובה מסוים (במקרים מסוימים ניתן להתגמש על סכום המקדמה).
בשלב הבא, עליכם לשלם סכום כסף חודשי קבוע עבור הרכב, לכל תקופת העסקה – הסכום תלוי בסוג הרכב ובפרטים נוספים הנוגעים לחברה.
לרוב, מדובר בעסקה לתקופת זמן של כ-3 שנים, כאשר בתום התקופה, יעמדו לרשותכם 2 אפשרויות:
האפשרות הראשונה היא לרכוש את הרכב – בתמורה להוספת סכום כסף ידוע מראש.
האפשרות השנייה היא להיכנס לעסקת ליסינג חדשה, עם רכב חדש.

מאה אחוז מימון

אם אין לכם את הסכום הנדרש לרכישת רכב חדש ובכל זאת, אתם לא מוכנים לוותר עליו. תשמחו לגלות שיש לא מעט סוכנויות רכב וחברות ליסינג אשר מציעות לכם את האפשרות לקבל מימון עבור הרכב.
למעשה, בחלק מהמקרים תוכלו גם לקבל עד ל-100 אחוז מימון של הרכב.
כמובן, שיש לקחת בחשבון שכשאתם מקבלים מימון, אתם גם צריכים להחזיר אותו – מדובר בהחזרים חודשיים.
בהרבה מקרים תנאי ההחזר לא בהכרח יהיו משתלמים בעבורכם לכן, כדאי לבדוק את הנושא הזה לפני שאתם מקבלים החלטה.
ניתן לקבל מימון גם בדרכים אחרות, כמו על ידי קבלת הלוואה – בין אם דרך הבנק ובין אם באמצעות חברה חוץ בנקאית אשר מציעה הלוואות.
חשוב לוודא שאתם מקבלים הלוואה בתנאים טובים – ושהסכום אותו תתבקשו להחזיר בסופו של דבר לא יהיה גבוה משמעותית מסכום העלות של הרכב.

רכב מיד שניה

אחרי שתערכו בירורים לגבי עלויות של רכבים, אתם עתידים לגלות כי דווקא האפשרות של רכב מיד שניה היא האופציה הכי נגישה ומתאימה.
כידוע, רכישה של רכב מיד שניה מאפשרת לכם לחסוך לא מעט כסף – כאשר העלויות של רכבים הינם נמוכים משמעותית מהעלות של רכבים חדשים.
כמובן, שהדרך לרכב הרצוי יכולה להיות דרך ארוכה – בכל זאת, המטרה שלכם תהיה ליהנות מרכב אשר יענה על הדרישות והצרכים שלכם וגם יהיה במצב סביר.
יחד עם זאת, במידה ותשקיעו את הזמן והמאמץ הנדרשים בהליך החיפוש – או שתפנו לאחת מחברות הליסינג אשר מציעות בין היתר גם רכבי יד שניה, תוכלו למצוא בסופו של דבר רכב אשר יענה על מלוא הדרישות והציפיות שלכם.
גם אם זאת ההחלטה, ההמלצה היא תחילה לערוך השוואות מחירים – להבין מה סכום הכסף אותו תוכלו לחסוך והאם זה אכן שווה את זה..

לסיכום, יש לא מעט דרכים באמצעותן אתם יכולים ליהנות מרכב. בכדי לבחור את הדרך הנכונה ביותר בעבורכם, ההמלצה היא לערוך היכרות מעמיקה עם כל אחת מהאפשרויות. להגדיר את הצרכים שלכם ובסופו של דבר לקבל את ההחלטה הנבונה והמשתלמת ביותר – אשר תוביל אתכם ליהנות מרכב אשר יענה על מלוא הדרישות שלכם (וכמובן, עם מינימום של פשרות או התגמשות).