לים מגיל 16 עם הגלשן: אופנועי CAKE החשמליים בישראל

אופנועי קייק החשמליים מצטרפים לקטגוריית אופנועי הדו"ש ולצד עיצובים חריגים שללא ספק יבלטו על הכביש, מציעים משקל קליל במיוחד, מהירות מרבית של 90 קמ"ש וטווח נסיעה משולב סביב ה-86 ק"מ. המחיר יחל מ- 42,890 שקל.

ששי כהן 05 במרץ, 2023
אופנועי CAKE החשמליים

חברת EV מוטורס המוכרת לנו כיבואנית של המונית הלונדונית החדשה של LEVC ומותג הרכב החשמלי מסין JAC, מרחיבה את פעילותה בישראל ונכנסת לראשונה גם לענף הדו-גלגלי, תחת החברה "Noice", עם אופנועי הפרמיום החשמליים Cake שמגיעים אלינו משוודיה.



 הדגמים הראשונים שישווקו בישראל הינם מסדרת ה-SL של CAKE, אופנועים חשמליים דו-שימושים בעלי רישוי צהוב, בדרגת רישיון A2 (המתאימה לבעלי רישיון מגיל 16), המצטרפים לקטגוריית אופנועי הדו"ש עם דגמי ה-Kalk& וגם לכלים העירוניים עם דגמי ה-OSA. 

אופנועי CAKE החשמליים

הדבר הראשון שמאפיין את הכלים החדשים הוא המראה הבלתי שגרתי שלהם המאוד מתקדם, עם סגנונות עיצוב שנראים כמו דגמי קונספט ראוותניים שהמרחק בינם לבין גרסאות הייצור הינו גדול למדי, אך בעידן בו מרבית הכלים הולכים ונהיים דומים מדי אחד לשני, מדובר בבשורה מרעננת ולטעמי האישי גם בכלים שנראים בהחלט מצוין. לצד העיצוב הייחודי, מדובר גם בכלים בעלי משקל נמוך במיוחד שנע בין 79-90 ק"ג בלבד כולל הסוללה!

ב-Cake מתגאים גם באיכות הגבוהה של הכלים ובהיותם האופנועים עם מספר החלקים הנמוך ביותר בתעשייה כיום, מה שתורם גם לאחזקה קלה וזולה יותר. היצרנית השבדית אחראית על פיתוח של כל הפרטים והמכלולים של דגמי האופנועים, תוך הקפדה יתרה בנוגע להנדסה, לאיכות, לעיצוב, ולטכנולוגיה מתקדמת, הכל מתוך מטרה ברורה להביא חוויה ייחודית וחדשה לרוכבים, ולעורר בהם השראה והתרגשות תוך שילוב ערכי הקיימות והאחריות הסביבתית, שמהווים ערך עליון בפעילותה של CAKE. מחירי הכלים משייכים את קייק לשוק אופנועי הפרמיום, אך לזכות היבואן נוסיף שמדובר במחירים שאינם רחוקים משמעותית ממחירי הכלים באירופה. 

אופנועי CAKE החשמליים

היצע הדגמים בישראל:

Kalk& – דגם הקצה של פלטפורמת השטח במשקל נוצה של 79 ק״ג בלבד (כולל הסוללה הנשלפת) ובעל פורמלת יחס כוח/משקל ייחודית, הכוללת מומנט מיידי ביציאה מהגלגל האחורי של 252 Nm והספק מירבי של 10 kW. דגם הקצה מצויד במתלים של מותג העל Öhlins (בולמי אוויר, בעלי יכולת כוונון מלאה), אשר פותחו באופן ייעודי לדגם, ובצמיגים דו- שימושיים, שמעניקים לרוכב אפשרויות שימוש ורכיבה יוצאי דופן, הן בכביש הסלול והן בתנאי השטח הפתוח. כל הדגמים של CAKE מגיעים עם סוללות פרימיום נשלפות, בקיבולת של 2.6 kWh המורכבות מתאי ליטיום-יון ברמת האיכות הגבוהה ביותר (זהה לכל פלטפורמת ה-Kalk). הדגם כולל מהירות מרבית מוגבלת של 90+ קמ״ש, טווח רכיבה עירונית משולבת של 86 ק״מ (WMTC-II), ו-3 שעות רכיבה בשטח. לצורך הנגשת החוויה הייחודית ברכיבה על דגמיה, CAKE יחד עם NOICE השקיעו מאמצים רבים, כך שמחיר הדגמים במשלוח הראשון לישראל, יהיה דומה למחירם בשוק האירופאי. מחירו של ה-Kalk& באירופה הינו 14,860 יורו ומחיר ה-Kalk& בישראל נקבע על סך 62,890 ₪.

אופנועי CAKE החשמליים

Kalk INK& – רב המכר של פלטפורמת ה-Kalk, כולל את אותם טכנולוגיות, הנדסה, מערכות הנעה ובלימה, ורכיבים הזהים לדגם הקצה ה-Kalk&, למעט מערכת המתלים שלו, והצבע השחור של השלדה. המתלים האיכותיים של ה-Kalk INK& (בולמי מזלג קפיצי הפוך MX, בעלי יכולת כוונון מלאה) פותחו באופן ייעודי על ידי מעבדת CAKE, תוך מתן דגש על החוזק והקשיחות הנדרשת. ה-Kalk INK& נהנה גם הוא מפורמולת היחס כוח/משקל המפורסמת של CAKE- מומנט יציאה מהגלגל האחורי של 252 Nm מול משקל של 83 ק״ג בלבד. מחירו ה-Kalk INK& בישראל הוא 52,890 ₪.

אופנועי CAKE החשמליים

Kalk :work – הדגם החדש של פלטפורמת ה-Kalk מיועד לשרת רוכבים, שמרכיב רכיבת השטח מהווה חלק מרכזי עבורם. גם ה-Kalk :work חולק את אותו מפרט ומרכיבים זהים לדגם ה-Kalk INK&, אולם הוא בעל הספק מירבי של 11 kWh, צמיגי שטח ("3.5X"18) איכותיים של Continental. מובן, שגם דגם זה נהנה מפורמולת יחס ההספק של CAKE-  מומנט יציאה מהגלגל האחורי של 252 Nm מול משקל של 83 ק״ג בלבד. יתר הנתונים (קיבולת סוללה, טווח רכיבה ומהירות מרבית) זהים לדגם ה-Kalk INK&. מחירו ה-Kalk :work בישראל הוא 57,890 ₪.

אופנועי CAKE החשמליים

 Ösa+ – פלטפורמת ה-Ösa המהפכנית והמודולרית של CAKE מאפשרת להוסיף ולהצמיד למוט השלדה המרכזי, באמצעות מהדקים (פטנט בלעדי של CAKE), עזרים ואביזרים שונים בהתאם להעדפת הרוכבים. זאת החל מסלי נשיאה, ארגזי כלים, מנשא לגלשן ועוד מאות עזרים המותאמים לפלטפורמה. פלטפורמת ה-Ösa נוחלת הצלחה אדירה אצל הרוכבים במרחב האורבני, המבקשים גם יכולת רכיבה בשטח הפתוח, ואף שימושיות מגוונת בהפעלה ובשימוש. ה- Ösa+  נהנה מהספק מרבי של 9 kW, בלימה משולבת (CBS), הוא מצויד במתלים ייעודים של CAKE ובצמיגים דו-שימושיים ומשקלו 89 ק״ג בלבד. לסוללת הפרמיום הנשלפת של ה- OSA+ קיבולת של 2.5 kWh, והיא מספקת טווח רכיבה עירונית מעורבת של כ-84 ק״מ (WMTC-II). סוללה זו כוללת גם שקעי יציאה של V5 ושל V12 לטובת הטענת מכשירי חשמל שונים, החל מטלפונים ניידים, מחשבים וטאבלטים, וכן ומכשירי חשמל בינוניים אחרים, מה שהופך את ה-  Ösa+לתחנת כוח על גלגלים. בזכות העיצוב, החדשנות, הטכנולוגיה האיכות והביצועים, פלטפורמת ה- Ösaזכתה בעשרות מהפרסים הבינלאומיים היוקרתיים ביותר. המחיר לדגם +Ösa הוא החל מ- 42,890 ₪.

עוד מדו גלגלי