ליסינג פרטי: צ'רי FX מ-2,390 שקל בחודש

התקדמו לצ'רי FX, רכב הפנאי המשפחתי הכי סטייליסטי והכי מעוצב, המצויד באבזור נדיב ומנוע טורבו המספק ביצועים ספורטיביים. החל מ-2,390 שקל בחודש בעסקת ליסינג פרטי עם מקדמה נמוכה ואספקה מהירה.

מדור שיווקי 13 בנוב, 2022
צ'רי FX

שדרגו את הנסיעה שלכם עם צ'רי FX, רכב פנאי משפחתי בעל עיצוב מוקפד וחדשני המשלב מרווח גדול עם אבזור נדיב ומנוע טורבו חזק המספק ביצועים ספורטיביים. עכשיו בעסקת ליסינג פרטי הכוללת תשלום נמוך של מקדמה, החזר חודשי ל-3 שנים ובסיום התקופה מחזירים את הרכב או מתקדמים לעסקה חדשה, או רוכשים אותו בהנחה. החל מ- 2,390 שקל בחודש ואספקה מהירה מהמלאי.


פרטי העסקה:

דגם: צ'רי FX החדשה 2022 (מחירון יבואן: 141,815 ₪ כולל מע"מ ואגרת רישוי)

טכני: מנוע טורבו בנזין 1.6 ליטר 186 כ"ס, תיבת הילוכים אוטומטית כפולת מצמדים עם 7 הילוכים, תאוצה ל-100 קמ"ש ב-7.8 שניות, מהירות מרבית של 206 קמ"ש, צריכת דלק של 10.98 ק"מ לליטר בממוצע לפי נתוני היצרן, דרגת זיהום אוויר 14, דרגת בטיחות 6

רמת גימור FIX הכוללת: מולטימדיה עם מסך מגע "10.25, מצלמת רוורס, קישוריות אנדרואיד אוטו ואפל קאר-פליי ו-3 חיבורי USB, כניסה והנעה ללא מפתח, בלם יד חשמלי, בקרת אקלים עם פתחי מיזוג אחוריים, לוח מחוונים דיגיטלי "10.25, משטח טעינה אלחוטי לנייד, הנעה מרחוק, תאורת אווירה, חישוקי "17, קיפול מראות חשמלי, תאורת LED ראשית ואחורית ועוד.
בטיחות:  מערכת התראת שמירת מרחק כולל זיהוי הולכי רגל ודו-גלגלי ובלימה אוטונומית, מערכת אקטיבית להתראה בפני סטייה מנתיב ושמירה על מרכז נתיב הנסיעה, בקרת שיוט אדפטיבית, התראת שטח מת במראות הצד, התראה על תנועה חוצה מאחור, 6 כריות אוויר, החלפת אורות אוטומטית  וחיישני חניה היקפיים.
תנאי תשלום:
מקדמה: 7,900 שקל

מחיר חודשי לעסקת ליסינג בסיסית: 2,390 שקל

מחיר חודשי לעסקת ליסינג פרטית תפעולית: 3,190 שקל (כולל ביטוחים, אגרות רישוי וטיפולים במוסך)

תנאים כלליים

  • המחירים כוללים מע"מ וכפופים למחירון היבואן
  • אספקה עד סוף השנה ולפני עליית המס, אך מלאי הרכבים הינו דינמי ובכפוף למלאי החברה
  • עסקה ל-36 חודשים עם אפשרות ליציאה בכל שלב בהתאם להסכם חברת הליסינג
  • מוגבל ל- 20,000 ק"מ בשנה
  • המחירים אינם כוללים תוספות מיוחדות ואביזרים
  • ט.ל.ח

לפרטים נוספים וקבלת הצעה מסודרת, הכניסו פרטים כאן ונציגי חברת הליסינג ישמחו לשוב אליכם בהקדם

לייעוץ ומידע נוסף השאירו פרטים ונציגנו יחזור אליכם