למבורגיני חנכה את אולם התצוגה הגדול בעולם בדובאי

"מתכוננים להכפלת המכירות עם הגעת רכב הפנאי הראשון של למבורגיני בהמשך השנה"… דובאי שעושה הכל בגדול, חנכה השבוע גם את אולם התצוגה הגדול בעולם של למבורגיני.

ששי כהן 29 באפר, 2017
אולם תצוגה למבורגיני דובאי

135 מפיצים ב-50 מדינות ברחבי העולם ואולם תצוגה הכי גדול שנחנך השבוע רשמית בדובאי. יצרנית מכוניות הספורט האקזוטיות האיטלקית למבורגיני, ממשיכה בתנופת הפיתוח (6 שנים רצופות של עליה במכירות) וחונכת בדובאי את אולם התצוגה ומרכז השירות הגדולים בעולם.




דובאי אמנם אינה בין המדינות בהן מוכרים הכי הרבה למבורגיני בעולם (70 מסירות אשתקד לעומת 1,041 מסירות בארה"ב…) , אולם עדיין עושה זאת בגדול כפי שהם אוהבים לעשות זאת בד"כ. על שטח של 1,800 מ"ר ומבנה בן 3 קומות הכולל בין השאר את המוסך המרכזי של החברה בדובאי, נחנך בשבוע החולף אולם התצוגה הגדול בעולם של למבורגיני, בהשתתפות בכירים מהנהלת החברה באיטליה.
אולם תצוגה למבורגיני דובאי אולם התצוגה החדש של למבורגיני בדובאי
צופים להכפלת המכירות עם הגעת רכב הפנאי הראשון של למבורגיני
"המזרח התיכון הוא שוק מאוד חשוב עבור למבורגיני" אמר השבוע סטאפנו דומניקאלי, יו"ר ומנכ"ל למבורגיני, כשהוא מתכוון במיוחד לנסיכויות המפרץ הפרסי, ובראשן דובאי בה נמכרים מדי שנה עשרות מדגמי למבורגיני. אולם התצוגה החדש בדובאי, יחד עם מרכז השירות החדש שנפתחו השבוע, אמורים לשרת את החברה בשנים הקרובות, עם צפי של הכפלת המכירות, הודות לרכב הפנאי "אורוס" שיגיע לשווקים לקראת סוף השנה.
 מבריק כמו בית מרקחת: מרכז שירות למבורגיני בדובאי מבריק כמו בית מרקחת: מרכז שירות למבורגיני בדובאי
למבורגיני סיימה את 2016 עם שנת שיא במכירות בעולם, עם 3,457 מסירות ברחבי העולם, המהווים גידול של 7% במסירות לעומת 2015 ושנה שישית רצופה של צמיחה במכירות, או אם תרצו פי 2.6 מכירות משנת 2010 !
למבורגיני אוונטדור בשירות משטרת התיירות של דובאי למבורגיני אוונטדור בשירות משטרת התיירות של דובאי
ארה"ב ממשיכה להיות השוק הגדול בעולם, עם 1,041 מדגמי למבורגיני שנמסרו שם אשתקד, ומקדימה את יפן, בריטניה, גרמניה, קנדה, המזה"ת וסין. למבורגיני הורקאן ממשיך להיות הדגם הנמכר ביותר בעולם עם 2,353 מסירות אשתקד, אך גם רכב הדגל של החברה -למבורגיני אוונטדור מסר כמות מרשימה של 1,104 רכבים אשתקד.