חושקים בפורד ברונקו החדש? ההזמנה בישראל תתבצע באינטרנט בלבד

תרשמו ביומנים: רכב השטח המיתולוגי שקם לתחייה אחרי 25 שנה, יוצע למכירה באתר אינטרנט ייעודי בלבד שיפתח לרוכשים הישראלים ב-3/8 ויכלול כמות קטנה של מכוניות עקב הביקוש הגבוה בעולם.

ששי כהן 19 ביול, 2021
פורד ברונקו החדש

חודש לאחר שהבטיחה לנו דלק מוטורס על התחלת שיווק פורד ברונקו החדש בישראל כבר בחודשים הקרובים, חושפת היבואנית את שיטת השיווק של הברונקו החדש בארץ ואת היצע הדגמים (המצומצם) שינחת כאן בשלב הראשון.

על-מנת להתמודד עם הביקוש הגדול ביחס להקצאה המצומצמת,  תפעיל דלק מוטורס שיטת מכירה און-ליין, שתעניק לכל אחד ואחת הזדמנות שווה להזמין ולרכוש את הברונקו שלהם.

איך זה יתבצע? באתר ייעודי בכתובת Bronco.Ford.Co.Il .

בתחילה, יוצג באתר שעון ובו הספירה לאחור: כמה זמן נותר עד לפתיחת המכירה. כשהספירה לאחור תסתיים, בתאריך 3/8/2021 בשעה 10:00, יהיה האתר פתוח להזמנה ותשלום מקדמה.
המכירה באתר תימשך כל עוד נותרו מכוניות פנויות שלא הוזמנו. המכירה תסתיים והאתר יינעל כאשר כל היחידות הזמינות בו יוזמנו. לא ניתן יהיה לפתוח הזמנות עתידיות לדגם.

לקוחה או לקוח שביצעו הזמנה ושילמו מקדמה יוזמנו לפגישת אפיון סופית עם צוות המומחים שלנו, שבה יעברו על הרכב שנבחר ועל האבזור הנלווה הרב שניתן יהיה להוסיף לרכב כתוספות.

דגמים

הברונקו יגיע לארץ בשלושה דגמים הממוקמים בראש היצע דגמי הברונקו בארה"ב, שלושתם ישווקו עם המנוע החזק ביותר בהיצע (V6 טורבו בנפח 2.7 ליטר המפיק 310 כ"ס ומומנט מרבי של 55.2 קג"מ, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 10 הילוכים), כאשר כל אחד מותאם לסגנון נהיגת שטח מעט שונה. הדגמים הם:

  • WILDTRAK: מיועד לשטח מהיר. יימכר בתצורת ארבע דלתות בלבד.
  • BADLANDS: מיועד לשטח אקסטרימי. יימכר עם אפשרות בחירה בין תצורת שתי דלתות לתצורת ארבע דלתות.
  • OUTER BANKS: דגם All-Rounder ידידותי ויוקרתי, הכולל פריטי עיצוב שמעניקים לו מראה יותר סטייליסטי. יימכר עם אפשרות בחירה בין תצורת שתי דלתות לתצורת ארבע דלתות.

מחירים ומפרטים לשוק הישראלי יפורסמו עם תחילת השיווק הרשמית ב-3 באוגוסט.

 

עוד מחדשות רכב