למה כדאי לכם לעשות טרייד אין לרכב הישן?

רוב האנשים המעוניינים להחליף את הרכב שלהם בעלויות זולות יחפשו לעשות טרייד אין לרכבם הישן, דבר הטומן בחובו יתרונות רבים. מאמר זה יבדוק מה האפשרויות לרכישת רכב ויסקור את היתרונות של עסקאות הטרייד אין

מדור שיווקי 29 במרץ, 2020
טרייד אין

מה האפשרויות העומדות בפנינו לרכישת רכב חדש?

כשאנו מעוניינים להחליף את הרכב ברכב חדש מהניילון נזדקק לאפשרויות מימון שאותן נוכל להשיג בכמה דרכים: הון עצמי, הלוואה מהבנק או הלוואה מחברות חוץ בנקאיות (חב' כרטיסי האשראי, יבואן וכו'). לא תמיד יש באפשרותנו לקחת הלוואה או לממן רכב חדש ולכן האופציה הבאה היא לרכוש רכב מיד שנייה. נוכל לרכוש רכב כזה מאדם פרטי על פי פרסום בעיתון או ברשתות החברתיות, מגרש מכוניות או מסוכנויות הרכב השונות. אך זה כרוך בלא מעט התרוצצויות ולא בטוח שהרכב תקין או שלא יתגלו לאחר הקנייה בעיות. אפשרות נוספת העומדת בפנינו היא טרייד אין. לשיטה זו יש יתרונות רבים.


מה היתרונות של עסקות הטרייד אין?

טרייד אין הוא דרך טובה לרכוש רכב בעלויות נמוכות ובו זמנית גם להיפטר מהרכב הישן שלנו. במקום אחד נוכל לעשות את שתי הפעולות ולא נצטרך להתרוצץ בעת המכירה במקום אחד ובעת הרכישה במשנהו. לפיכך, חיסכון בזמן ובכסף הם נתונים משמעותיים שיש לקחת בחשבון. על אף זאת, אין באפשרותנו לדעת שזו העסקה המושלמת ולכן נצטרך לעשות סקר שוק ולהשוות מחירים בחברות הטרייד אין השונות. בנוסף, עלינו לוודא שאכן הרכב תקין ותואם לרישיון הרכב במספר המנוע והשלדה ושייך לחברת הטרייד אין ולא ממושכן. היתרון בחברות אלו הוא בעיקר אמינות. את זה פחות נשיג ברכישה מאדם פרטי. החברות מחויבות למקצועיות, אמינות ושקיפות ולכן ישנן פחות חששות.

יתרון נוסף הוא שבחברות הללו עובדים אנשים מומחים בתחום שיתנו לנו מענה על כל שאלה או טענה באופן מקצועי, בשל העובדה שהם מיומנים בנושא. את בדיקותיו של הרכב הם מגבים במערכת ממוחשבת ודואגים לתקינותו ולטיפולים שלו בזמן. יתרה מזאת, הרכבים שמורים במצב טוב ועומדים בתו התקן של משרד הרישוי והתחבורה.
ברוב החברות מצויים רכבים שיש להם קילומטר נמוך (עד 80 אלף ק"מ) או מספר שנים נמוך על הכביש. הן מתחייבות לספק רכבים שלא עברו תאונות, היסטוריית טיפולים ואף נותנות תעודת אחריות לשנה וחצי. הן מציעות גם מוסכי שירות מורשים לטיפול ברכב. והכי חשוב שיש להן מלאי רחב ומגוון של מכוניות.

איפה הכי כדאי לעשות טרייד אין?

את עסקאות הטרייד אין ניתן לבצע בחברות הטרייד אין השונות, סוכנויות הרכב או היבואן וגם במגרשי המכוניות. כל אלו עובדים עם חברות הטרייד אין למעט מגרשי המכוניות ששם פחות כדאי לעשות את העסקה. העיקר לבחור בחברה אמינה, איכותית ומקצועית עם שקיפות מלאה.