לקוחות כלמוביל? מהיום יש לכם שירותי גרירה וחילוץ

חברת כלמוביל, יבואנית יונדאי, מיצובישי, מרצדס, אורה וסמארט, במהלך אסטרטגי ומיתוג חדשים תחת השם "בית לנהגים/ות", משדרגת את הקשר עם לקוחותיה ומציעה שלל שירותי רכב חדשים, שעתידים לחזק את נאמנות הלקוחות ליבואן, בתקופה בה הנאמנות למותגי רכב נמצאת בירידה.

ששי כהן 15 במאי, 2024
כלמוביל הבית של הנהגים

צילום תמונה ראשית: כלמוביל

בימים בהם מגלים נהגי ישראל חוסר נאמנות למותגי הרכב הוותיקים ומסתערים על שלל מותגי רכב חדשים המגיעים אלינו מסין, יוצאת כלמוביל, יבואנית הרכב הגדולה בישראל, במהלך אסטרטגי ומיתוגי חדש, בו מקווה לחזק את הקשר עם לקוחותיה משלל המותגים אותם היא מייבאת לארץ, בעזרת סל מוצרים חדש שתעניק החברה ללקוחות, תחת הסלוגן "הבית של הנהגים/ות".


לצד המיקוד במכירות ומתן שירות עבור מותגי הרכב שלה, החברה תתמקד בחיזוק מערכת היחסים עם לקוחותיה על ידי הרחבת השירותים והפתרונות שהיא תספק להם ובכך תהווה לנהגות ולנהגים בישראל כתובת ובית לכל פנייה, שאלה וצורך הקשורים לרכב ולדרך. המהלך החדש כולל את כל לקוחות מותגי החברה – יונדאי, מיצובישי, מרצדס, סמארט ואורה מכל שנות הייצור, כאשר בחודשים הבאים יצטרפו גם לקוחות דגמי אומודה וג'אקו אותם תחל החברה לשווק. 

במסגרת המהלך האסטרטגי החדש הכולל גם לוגו חדש לחברה, תעניק החברה שלל שירותים חדשים ללקוחותיה הכוללים בשלב הראשון את "כלמוביל איתך בדרך 24/7" – מערך חדש הכולל שירות, סיוע, מידע וחילוץ שפועל מסביב לשעון וללא עלות. המערך מורכב ממוקד שירות ותמיכה ומערך שטח לשירותי התנעה, גרירה וחילוץ. המערך פועל 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע ונותן מענה למגוון צרכי לקוחות החברה בדרכים מכל מותגי כלמוביל ומכל שנת יצור. זמין ב- 6858* גם ב-וואטסאפ.

השירות השני הוא "האקדמיה לנהגות ולנהגים" – הכוללת פלטפורמת הדרכות היברידיות לכלל נהגי ישראל, כולל מי שאינם נמנים על לקוחות החברה. הפלטפורמה תהיה גם פיזית וגם וירטואלית לבחירת ונוחות הלקוח וללא עלות. כבר כעת ניתן להירשם באתר כלמוביל להדרכות בנושאים שונים. מערך ומגוון ההדרכות יורחב ויועשר בחודשים הקרובים והוא זמין לכלל נהגי ישראל. 

את הקמפיין החדש מלווה כפרזנטור היוצר והסטנדאפיסט רשף לוי, אשר זכה בפרס השחקן המצטיין בפסטיבל קאן, בפרס התיאטרון הישראלי וארבע פעמים ובפרס האקדמיה הישראלית לטלוויזיה.

לדברי יניב שיראזי, מנכ"ל כלמוביל :"המהלך האסטרטגי אותו אנו מובילים מבטא את המחויבות שלנו לספק ללקוחותינו חווית שירות מקיפה ומצוינת ולאורך זמן, תוך הדגשת הערכים העיקריים שלנו: מקצועיות, אמינות ואכפתיות. ומסכם שבסיסמת המותג היה חשוב לנו להשתמש בפונט רב מגדרי, כדי לבטא את השוויון המוחלט שאנו נותנים לנשים ולגברים".

יובל גור, סמנכ"ל שיווק וחוויית לקוח של כלמוביל: את השינוי האסטרטגי בחרנו לסמן בעדכון הלוגו וביצירת שפה תקשורתית חדשה. עשינו זאת תוך כבוד ל-120 שנות היסטוריה של המותג ומתוך הסתכלות על העתיד. אנחנו גאים בכך שמהיום כלמוביל היא בית לנהגות ונהגים.