לקסוס ES מתעדכנת בתג מחיר תחרותי

מכונית סאלון יוקרתית במחיר האטרקטיבי בשוק: יבואנית לקסוס מסכמת שנת שיא במכירות, ומוזילה את דגם ה- ES ב-25,000 שקל, עם תג המחיר האטרקטיבי בסגמנט.

ששי כהן 08 בינו, 2020
לקסוס ES

לקסוס ישראל מסכמת שנה מוצלחת נוספת במכירות, ומדווחת על שיא במכירות המותג בישראל, עם 1,670 מסירות, המסמנים עליה של 10% ביחס לשנת 2018. ללא ספק מדובר בהישג נאה כשמסתכלים על ביצועי שוק היוקרה בשנה החולפת, שהסתכמו בירידה וצמצום המכירות של שלושת מותגי היוקרה הגרמניים שמובילים את השוק.


נתח השוק של לקסוס בשוק הפרמיום חצה את רף ה-10%, והדגמים הנמכרים ביותר שלה בשנה החולפת היו לקסוס NX עם 550 מסירות ואחריו נמצא אחיו הקטן והאורבני, ה-UX, שהושק רק בחודש אפריל וכבר הצליח לתפוס 15% מהסגמנט עם מעל ל-400 מסירות. הישג נוסף שרשמה לקסוס הוא בשיעור המכוניות ההיברידיות שמכרה השנה, אשר עומד על 76% (ובסך הכל 1,270 מכוניות). בכך, תפסה יצרנית היוקרה היפנית את ההובלה בשוק הפרמיום עם מסירות של מכוניות בעלות הנעות חדשניות ומתקדמות.

עדכונים ל-2020

שנה לאחר שהושקה בארץ לקסוס ES, מכונית הסאלון של החברה שהחליפה כאן את דגם ה-GS, מעדכנת שוב לקסוס את מחירון הדגם (לאחר שייקרה אותו בשנה החולפת) ומחזירה אותו למחיר ההתחלתי המקורי של הדגם – 289,900 שקל לגרסת הכניסה, המהווה הוזלה של 25,000 שקל, המתאפשרת בין השאר הודות לירידה מתחת לרף ה-300,000 שקלים, הפותר את הרכב ממס היוקרה. מדובר במחיר האטרקטיבי בשוק כיום לכניסה לסגמנט מכוניות הסאלון היוקרתיות, הנמוך ביותר מ-100,000 שקלים מהמחיר הממוצע בסגמנט.

במחצית השנייה של 2020 מתכננת לקסוס ישראל להשיק את ה-UX EV, המכונית החשמלית הראשונה של המותג והראשון גם בפלח השוק שלו. בכך, תהיה ישראל לאחת מ-5 המדינות הראשונות באירופה להשיק דגם חשוב זה. עוד במחצית השניה, תשיק לקסוס את דגם ה- LC קבריולט.




עוד מחדשות רכב