לקסוס LS החדשה בישראל – החל מ-795,000 שקל

לקסוס LS, ספינת הדגל החדשה של החברה, תשווק בארץ בדגמי בנזין והייבריד עם מנועים בהספקים עד 417 כ"ס, תא נוסעים עשיר ומפנק כמיטב מסורת האירוח היפנית ותג מחיר שיחל ב-795,000 שקל.

ששי כהן 04 בינו, 2018

11 שנים לאחר שהוצג הדור הנוכחי של לקסוס LS, ספינת הדגל של יצרנית היוקרה היפנית, השיקה הבוקר לקס מוטורס היבואנית, את ה-LS החדשה בישראל, שמבטיחה להיות אחת ממכוניות הפאר הטובות בעולם, ומתחרה ישירה למרצדס S קלאס, ב.מ.וו סדרה 7, אאודי A8 ואחרות.



עיצוב של תרבות האירוח היפנית
הדור החמישי של ה- LS זוכה לעיצוב חדש ובולט בסגנון רכב קופה 4 דלתות, שלדברי היצרן נהנה מקווי עיצוב חדשים המתארים את תרבות האירוח היפנית, Omotenashi ,שגורמת לכל אחד להרגיש בבית. הדגם פותח על שלדת ה-L-GA החדשה של לקסוס, הנחשבת לקשיחה בתולדות לקסוס, אך יחד עם זאת קלה (90 ק"ג פחות מהדגם היוצא) ובעלת אופי המעניק דינמיות, ביצועים ונוחות לרכב יותר מאי פעם. ה-LS החדשה צומחת גם במידות עם 5.23 מטר באורך, 1.9 מטר רוחב ובסיס גלגלים שצמח ב-35 מ"מ ל- 312 ס"מ. בסעיף הגובה, מצמצמת המכונית 15 מ"מ ל- 1.45 מטר, לטובת התנהגות כביש משופרת.

לקסוס LS500 החדשה


להתראות V8 מזהם, ברוך הבא V6 עם תיבת 10 הילוכים !
כחלק מדרישות זיהום האוויר המחמירות ופליטת המזהמים, זונחת לקסוס את מנוע ה- V8 שאפיין את הדור היוצא, ומציעה כעת את ה-LS החדשה ב-2 גרסאות: LS500 המצוידת במנוע טווין-טורבו בנזין V6 בנפח 3.5 ליטר המפיק 417 כ"ס ומומנט של 61.2 קג"מ, ותיבת הילוכים אוטומטית עם 10 הילוכים ! המאיצים את הרכב ל-100 קמ"ש ב-4.9 שניות, וה- LS500h ההיברידית, הכוללת את המערכת החדשה שנקראת Lexus Multi Stage Hybrid System, בהספק כולל של 359 כ"ס, המשלבת בין מנוע הבנזין V6 בנפח 3.5 ליטרים המניע את הגלגלים האחוריים, וצמד מנועים חשמליים המניעים את גלגלים הקדמיים, המאפשרים גם נסיעה על חשמל בלבד עד למהירות של 140 קמ"ש. צמד הדגמים מצוידים גם בהנעה כפולה קבועה כסטנדרט.

תרבות האירוח היפנית: נדמה שאין רכב בישראל שמציע פינוקים כאלו ליושבים מאחור.


מושבים חשמליים עם 28 מצבים ועיסוי שיאצו 
בתוך תא הנוסעים רושמת לקסוס LS החדשה,סביבת נהג ונוסעים יוקרתית במיוחד עם חלל פנים המעוצב בהשראת אסתטיקה יפנית מסורתית. ה-LS החדשה מציעה מושבים קדמיים חשמליים עם עד 28 אפשרויות כיוונון, הכוללים חימום, קירור ועיסוי, אופציה למושבים אחוריים הכוללים עיסוי שיאצו והדום לרגליים, חבילת שמע של סראונד בתלת ממד מבית מארק לווינסון המיועדת לחובבי המוזיקה וכוללת  23 רמקולים כולל רמקולים בתקרה. עוד בתפריט: צג ניווט "12.3, מערכת תצוגה עילית מסכים אחוריים לחווית קולנוע ועוד. אבזור הבטיחות מקיף וכולל בין 12 כריות אוויר (10 ב- F-Sport), ניטור מרחק מלפנים עם בלימה אוטונומית, התרעת שטח מת במראות, התרעת סטייה מנתיב עם תיקון אקטיבי, בקרת שיוט אדפטיבית, שליטה באורות גבוהים ועוד, המעניקים לרכב ציון בטיחות 8, הגבוה שניתן לקבל בארץ.

לקסוס LS500 החדשה


מעבר לכך, אם התרגלתם לרכב גבוה, באה הלקסוס LS החדשה ועוזרת לכם להיכנס ולצאת מהרכב, כאשר עם פתיחת דלת הנהג, הרכב מתרומם אוטומטית ב-5 ס"מ ב-4 שניות, וכך גם כסא הנהג שעולה וכך גם חיבור חגורת הבטיחות שמתרומם אף הוא כדי לאפשר גישה נוחה ומהירה יותר. ליושבים מאחור, ניתן לכוונן את משענת המושבים עד 48 מעלות אחורה, הזווית הגדולה ביותר בקטגוריה.
מחירון לקסוס LS החדשה 2018:
מחיר לקסוס LS500h היברידית יחל ב- 795,000 שקל לדגם הפרימיום ועד 910,000 שקל לגרסת המאובזרת ביותר. מחיר גרסת הבנזין LS500 יחל ב-950,000 שקל לדגם ה- F-Sport הבסיסי, דרך 970,000 שקל לגרסת הפרימיום ועד 1,110,000 שקל לדגם ה- High Premium המאובזר ביותר.