לקסוס NX בישראל

לקסוס NX מצטרפת לסגמנט רכבי הקרוסאובר פרמיום בגודל בינוני בדגמי 2.0 ליטר טורבו ו -2.5 ליטר היברידי במחיר החל מ- 296,000 ש"ח.

ששי כהן 03 בדצמ, 2014
לקסוס NX

חצי שנה אחרי שנחשפה רשמית בעולם, נוחתת לקסוס NX בישראל ובעזרתה נכנסת לראשונה לקסוס לסגמנט הצומח של רכבי קרוסאובר פרמיום בגודל בינוני, ותתחרה בדגמים כמו אודי Q5, ב.מ.וו X3 ומרצדס GLK. הדגם החדש זכה להצלחה מרשימה באירופה עם כ- 10,000 יחידות שנמכרו בחודש הראשון לשיווק. בישראל מדווח היבואן במקביל על ביקוש חזק עוד לפני תחילת השיווק עם יותר מ- 100 הזמנות שנרשמו ויסופקו בשבועות הקרובים.



לצד עיצוב ספורטיבי הכולל מבנה קרבי עם בתי גלגלים מודגשים, חישוקי "18 ועוד, ישווק לקסוס NX ב-2 דגמים לבחירה: לקסוס NX200 – המצויד במנוע 2.0 ליטר טורבו ( הראשון בדגמי לקסוס ) בעל הספק מרבי של 238 כ"ס ב-4,800-5,600 סל"ד ומומנט מרבי של 35.7 קג"מ ב-1,650-4,000 סל"ד, המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 6 הילוכים. עם יחידת הכח הנ"ל, מאיץ הרכב ל- 100 קמ"ש תוך 7.1 שניות, מגיע ל- 200 קמ"ש ומציע תצרוכת דלק של 12.7 ק"מ לליטר בממוצע בגרסת ההנעה הקדמית, ו-12.3 ק"מ לליטר בגרסת ה-4X4.



לצידה תשווק גם לקסוס NX300h- המצוידת ביחידת כח היברידית הכוללת מנוע בנזין 2.5 ליטר ומנוע חשמלי המפיקים יחדיו 197 כ"ס ומשודכים לתיבת הילוכים אוטומטית רציפה. עם יחידת הכח הנ"ל, מאיץ הרכב ל- 100 קמ"ש תוך 9.2 שניות ומגיע למהירות מירבית של 180 קמ"ש, לצד תצרוכת דלק מרשימה של 19.2 ק"מ לליטר בממוצע.

אבזור הרכב ברמת הגימור הבסיסית " LUXURY " כולל: מסך "7 צבעוני לשליטה במערכות הרכב, מסך נוסף "4.2 במרכז לוח השעונים, מושבים ספורטיביים בגימור Tahara (דמוי עור), Keyless – מנגנון כניסה, נעילה והתנעה ללא מפתח, פנסי LED ראשיים, חימום למושבים הקדמיים, מצלמת רוורס מקורית, חיישני חניה קדמיים ואחוריים מקוריים, בלם חניה חשמלי, חישוקי אלומיניום "18 וחלון גג פנורמי.
חבילת ה-Premium הבכירה מציעה בנוסף: מערכת הנעה 4X4, מושבים בריפוד עור, מושבים קדמיים חשמליים (8 מצבים), תא מטען חשמלי, מערכת בטיחות PCS ( המכינה את הרכב לתאונה, ואף בולמת את הרכב אוטומטית עם חשש לתאונה ) ובקרת שיוט אקטיבית (ACC).
מחירי לקסוס NX נקבעו על 296,000 ש"ח לדגם ה- NX200h, ו-306,000 ש"ח לדגם ה- NX300h. דגמי הפרימיום 4X4 בתוספת של 30,000 ש"ח.