לקסוס RX החדשה 2016

לקסוס חשפה בניו-יורק את ה- RX החדשה הזוכה למראה ספורטיבי יותר, מנועים חזקים וחסכוניים יותר ותא נוסעים מהודר במיוחד.

ששי כהן 02 באפר, 2015
לקסוס RX החדשה

חברת לקסוס חשפה אמש בתערוכת הרכב של ניו-יורק את לקסוס RX החדשה שמחליפה את הדור הקודם שהוצג בשנת 2008. הדור הרביעי של ה- RX ישווק כמו קודמו בדגמי RX350 ו- RX450h ההיברידי ואמור לתת מענה למתחרים החדשים שלו מגרמניה ובראשם BMW X5 ומרצדס GLE. עבור לקסוס, מדובר בדגם חשוב במיוחד, שכן ה-RX נחשב לדגם הנמכר ביותר של החברה בעולם ב-26 שנות קיומה של החברה, ומחזיק לבדו יותר משליש ממכירות לקסוס בעולם, עם יותר מ-2.1 מיליון מכוניות שעלו לכביש עד כה.


בניגוד לדור היוצא של ה- RX, שסבל משהו מהופעה מעט שמרנית, זוכה הדור החדש של ה-RX לעיצוב בוטה ומתקדם, עם הופעה ספורטיבית מפתה, כולל אפשרות לחבילת F Sport המעניקה לרכב הופעה ספורטיבית משודרגת. מדובר בהמשך המגמה החדשה של לקסוס הזונחת את העיצוב השמרני של דגמיה ומאמצת שפת עיצוב חדשה ונועזת. התוצאה על-פי התמונות שנחשפו לעת עתה, מרשימה בהחלט.

לקסוס RX החדשה

לקסוס RX החדשה


בתוך תא הנוסעים, זוכה ה- RX החדש לעיצוב חדש לחלוטין, הבטחה לשדרוג כולל של איכות החומרים וההרכבה ( שגם כך היתה גבוהה עד כה ), ושדרוג נוסף של האבזור, כולל מערכת מולטימדיה חדשה עם מסך "12.3, שלל מערכות בטיחות מתקדמות: בקרת שיוט אדפטיבית, התראה על סטייה מנתיב הנסיעה, מערכת בלימה אוטומטית המסייעת למניעת תאונות, תצוגה עילית של נתונים חשובים, מערכת לסיוע בחנייה ועוד.
לקסוס RX החדשה

לקסוס RX החדשה


הדגם ישווק כמו קודמו בדגמי : RX350 המצויד במנוע V6 בנפח 3.5 ליטר המפיק עתה 300 כ"ס ו-RX450h הכולל הנעה היברידית והספק כולל של 300 כ"ס. נתוני ביצועים וצריכת דלק לא פורסמו לעת עתה.
לקסוס RX החדש יוצג בתערוכת הרכב של ניו-יורק שתיפתח רשמית החל ממחר לציבור הרחב. לעת עתה, לא ידוע אם יגיע הדגם לארץ עוד השנה.